![]() |
In welk hokje word jij graag geduwd?
Nou schatten, ik zit lekker met mijn kop koffie weer op teh internetz te lezen en de krant te lezen etc en ik bedacht ineens deze poll.
En ik ben ziek en dus verveel ik me een beetje. PS: Als ik doodga krijgen Ertur, Megtron en deadlock de rechten over mijn account. Poll komt er aan. --- edit 1: die e achter anonymouse moet weg! edit 2: kut ik mis de optie pedofiel edit 3: je moet dus de opties kiezen die naar je hoofd worden geslingerd, of als je bijv echt 4 mei boycot kun je dat ook kiezen edit 4: ik mis ook de optie van niet-lid van het forum van de kindertelefoon idd edit 5: holy shit ik ben de belangrijkste optie vergeten. :( "ik rol mijn mandje in de supermarkt." :(:(:( disclaimer 1: Ik ben natuurlijk hartstikke liev en maak graag grapjes op het randje disclaimer 2: Ik denk niet in hokjes |
Ik hou niet van hokjesdenken
|
Ja maar Eline, ik ook niet, maar je moet de opties kiezen die naar je hoofd worden geslingerd. (y)
Zou zou ik zwarte mannen neuken (oh oh doodzonde oh oh) terwijl ik wit ben, omdat ik opkom voor die "luie negers". |
Anders namelijk: regenboog hippie
|
Citaat:
Al vinden alleen niet-ICT-ers mij een ICT nerd, echte ICT-ers weten altijd veel meer dan ik. |
Het is allemaal met heel veel ;);););););););););););););)
|
Anders namelijk: niet-lid van het forum van de kindertelefoon.
|
ik heb per ongeluk pro-piet ipv luie neger ingeklikt :(
|
Citaat:
|
Ik zal eens iets in jouw hokje duwen :bob:
|
Citaat:
|
Ik blijk nogal blauw te zijn.
|
hoe kom je eig op het idee om zo'n poll in elkaar te zetten? Het ziet er best raar uit eerlijk gezegd... (niet hard bedoeld)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben drugsgebruiker en anonymous vergeten :(
|
Veel ICT-nurts hier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens, ondanks dat ik 'ga terug naar je eigen land' heb aangeklikt, bedoel ik niet dat iedereen terug zou moeten, mijn meest recent gemaakte vriend is immers ook een buitenlander :P
|
Nee natuurlijk alleen die vervelende die je vrienden niet zijn :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb tot een conclusie gekomen dat er maar 31-35 jarige ict nurtjes hier zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik ben dus ook nog eens de antifa vergeten aan te klikken, want ik ben nu eenmaal een hoodie-dragende knokker in links Amsterdam :bob: En Ertur zorgt weer lekker voor de bias in deze poll. :cool::cool::cool::cool::cool: |
Up!1!1 waar zijn de kutMarokkanen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|