![]() |
Wat doe jij met Sinterklaas?
Staat de Sint op de stoep, ga je dobbelen met vrienden, collega's of de sportvereniging, ga je gourmetten of zit je alleen met warme chocolademelk en kruidnootjes op de bank?
|
Ja... Dat is een leuk verhaal... We vieren het met mijn oom en tante in Duitsland, we rijden dan daarnaartoe. We hebben dan ook lootjes getrokken etc. We vieren het dus daar gezellig. Alleen vanwege werktijden doen we dat dit jaar in februari 2019
|
Ik vier het bij de ouders van mijn beste vriendin, doen we al jaren en is wel een hele fijne traditie.
En de week na Sinterklaas vieren we nog SinterSkype, met de familie in Engeland. We sturen cadeautjes en snoepgoed op en proberen nu iedereen zo gek te krijgen om ook gedichten voor elkaar te schrijven. Al is dat nog best een uitdaging, Sinterklaas gedichten schrijven in het Engels :o |
Suc7! Ik ben redelijk goed in Engels, dus als je hulp nodig hebt, stuur maar een PM, ik help je graag!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij vieren niet echt sinterklaas meer maar vinden het wel leuk om een middag voor elkaar vrij te houden thuis. We gaan bordspelletjes spelen en cocktails maken :lief:
|
Wij vieren standaard Sinterklaas met mijn familie. We hebben lootjes getrokken, mijn moeder koopt voor ons allemaal ook nog een cadeautje, we eten met de hele familie en hebben sinterklaastaart van de Hema als toetje. Veel Hollandser dan dat wordt het niet :ghe: Gelukkig is het bij ons thuis, lekker makkelijk.
|
Ik hoop op een paar stevige robbertjes Resistance, bij gebrek aan Blood on the Clocktower.
|
Wij gaan dobbelen en eten met de vriendengroep.
|
Ik doe al jaren niks met sinterklaas, behalve met mijn vuisten omhoog staan.
|
Citaat:
|
Ik ben een vuile kutallochtoon dus vier sowieso geen sinterklaas. Geloof ook dat dinges dan avonddienst heeft (en ik werk overdag) dus vijf december zien we elkaar niet eens.
|
Citaat:
Daarnaast, ik vind niet dat je een vuile kutallochtoon bent. Dat is niemand. |
Snes gekocht en ingepakt :D morgen pepernoten eten en dat ding uitpakken en parteh en heel fout sint en de leeuw kijken. Oh en sint/surprise op de basisschool waar ik werk.
|
Wat voor werk doe je? Docent? Conciërge? Of directeur/directrice?
|
Leerkracht
|
Leuk! Welk jaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel plezier Elin3! |
Citaat:
|
Nog 7 dagen Elin3!
|
Elin3, hoe ging het? Het is natuurlijk al 4 dagen geleden, hoe ging het?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij moet natuurlijk Engelse gedichten schrijven, hebben zij ook Nederlandse gedichten voor jullie geschreven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |