![]() |
Voorsteltopic
Hoi, ik ben een jongen van 16 jaar, ik ben man en ik heb een pik van 16cm
Ik houd van gamen, zoals fortnite en ik zit op basketbal. Leuk om jullie te leren kennen! Groetjes, |
Waarom moeten we je penis lengte weten?
|
Citaat:
|
Ja dat is altijd het eerste wat we hier vragen. Met een piem kleiner dan 18 cm mag je hier niet komen. Jammer joh.
|
Sorry, maar om in dit forum te participeren moet je een penis lengte van >20cm hebben, Enilorac.
Dit is tenslotte ook the high penis length society. |
:cool:
|
Citaat:
|
Oh, echt? Bedankt voor dat inzicht!
|
Ik ga me ook voorstellen ik ben rellaH, ik ben 7 jaar. Ik heb een pik van 1,5 cm stijve toestand en ik ben er heel blij mee en ik krijg alle meiden ermee in bed.
|
Citaat:
Citaat:
OPMERKING VAN MIJN KANT IK WORD HELEMAAL NIET VRIENDELIJK BEGROET OP HET FORUM WAAROM IS NIEMAND AARDIG OFZO? DAT IEMAND ZEGT HEY LEUK DAT JE ER BENT WELKOM OP HET FORUM WAAROM |
Welkom, mijn piemelgenoot.
|
Citaat:
Dus dit is wel een hele goede eerste indruk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar goed, hallo kansloos!
|
Zo'n relevante nickname hebben :cool: En zo onbedoeld ook :o
|
Citaat:
Verder: bedankt voor alle fijne welkomstwensen van jullie. |
Citaat:
|
Zeg ik eens hallo wordt het genegeerd. Het is ook nooit goed.
Weltrusten kansloos! |
Mag ik grote pik patrick heten?
|
Welkom op het forum :D
Welke games speel je? |
Citaat:
|
Stel je voor als je op sollicitatiegesprek gaat; Hallo ik ben Kees, ik ben 30 jaar oud en heb een pik van 3,1 cm
|
Citaat:
Kies jij je vrienden uit op basis van penislengte? Nee? Seksueel contact zoeken is op dit forum niet toegestaan, dus als je het deelt in de hoop er dames mee te scoren, dan moet ik je teleurstellen, dat gaat niet gebeuren. |
Citaat:
(Ik spreek duidelijk voor mezelf maar oké.) Ik vind het leuk dat je op het forum terecht bent gekomen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Over hoe je hier begroet werd: Dit zijn de standaard reacties op ern topic. Het zijn volgens hun ook de beste reacties. Je zult er mee moeten dealen. Dat vind ik zelf ook jammer want ze zijn allemaal al boven de 25 jaar maar zitten nog steeds op een SCHOLIERENforum. Nou ja, leuk dat je hier bent. Ik zie je graag op een ander topic! Groetjes, Lisa |
Citaat:
|
en ik
|
Neen ich nicht
|
Citaat:
|
Dus nu sluit je Destruct! en mij buiten??;)
|
Ik ben pas over 9 jaar 25, telt dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nou jongens, volgens mij gaat dit geen gezellig voorsteltopic meer worden. Ik gooi er een slotje op :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |