![]() |
Valt die of valt die niet?
:herp:
Kut NVA |
Hij valt (niet)
|
Ik las: "valt die of valt die niet af". Ik dacht meteen een topic over .....
|
ik snap m niet
|
Gaat over de Belgische regering.
|
Moeten jullie sowieso niet stemmen binnenkort? Ik krijg namelijk telkens post voor de vorige bewoner dat er gestemd moet worden.
Die dude woont hier al 5 jaar niet meer, dus ik maak die post gewoon open :o Ik hoopte een telefoonnummer te vinden om ze te vertellen dat hij hier niet meer woont, maar het Belgisch consulaat is daar niet zo van, blijkbaar. De brief was geschreven in het Nederlands, Frans en Duits, maar een “Is dit niet voor jou? Laat dat ons even weten”, ho maar. |
Retour afzender sturen? Dat heb ik met alle post voor de vorige bewoners gedaan en ik krijg nu niets meer.
|
Citaat:
|
Ja, bij mij was dat wel waar :p
|
Ik negeerde veel maar gewoon, nadat Jos die mensen twee maanden lang niet te pakken had gekregen. Toen ik aanmaningen kreeg die niet voor ons waren ben ik pas brieven gaan openmaken om te bellen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik kreeg ook wel eens post voor mijn vader. Niet doorgestuurd van ons oude huis, echt geadresseerd naar hier. Aangedrongen dat hij dat zou fiksen, snapte sowieso niet waar het op sloeg om het naar mij te laten komen. Op een gegeven moment zelf maar naar dat bedrijf gebeld om zijn adres aan te passen, superdoei.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel dus!
|
Heb ik toch weer een weddenschap gewonnen voor bier :yeah: