![]() |
Wat is jullie ervaring met online boodschappen doen?
Vertel het hier! Misschien ga ik dit wel blijven doen. :cool:
|
Ik wil graag gaan bestellen bij Picnic maar sta al tijden in de wachtrij..
|
Wij bestellen op het werk bij de Plus en dat is prima. Eerder bij de ah, maar die waren slordig met de bezorgtijden.
|
Picnic zijn echt mijn vrienden!! Ik ben alleen niet elke week zo georganiseerd dat ik een plan heb voor eten en dus ook kan bestellen voor een paar dagen.
|
Wij hebben een aantal keer besteld bij de AH. Als je die allerhandebox neemt heb je geen minimum bestelbedrag en geen bezorgkosten. Alles snel uitpakken en de kratten gelijk mee terug geven als je niet veel besteld. Qua bezorgtijden zijn ze slordig idd.
|
Privé doe ik dat nooit; ik vind het prettig om shit "op datum" te kopen (met name vlees) omdat 't A. goedkoper is en B. wanneer het níet verkocht is, weggetyft wordt. Zakelijk goede ervaringen met Appie.
|
Ik doe dit nooit maar zou het eens moeten onderzoeken vanwege aanbiedingen.
|
alleen ervaring met grootverpakkingen tandpasta, vaatwastabletten, scheermesjes ofzo in de aanbieding bij bol.com :o dagelijkse dingen heb ik nog nooit besteld, is dat handig?
|
Ik ben iemand die graag een net mandarijnen, tros bananen, tomaten etc ziet voordat ik t koop en melk ook op houdbaarheidsdatum en vaak ook ‘verlooptvandaagdusneemtmeevoormindertegenfoodwaste’ dus nee, niet voor dit zoefje.
|
Citaat:
|
Als ik bestel, bestel ik ook alleen houdbare en zware dingen enzo
|
Ik bestel 1x per jaar ofzo alle wasmiddel en alle wasverzachter via bol.com tijdens de bulkweken. Dan is het spotgoedkoop en hoe ik de rest vh jaar niet meer met die flessen te slepen (y)
|
Waar laat je dat dan in je huis? :o
|
Gewoon met doos en al in de kast
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bestel ook altijd grootverpakkingen en dan met korting idd (y)
|
Citaat:
|
Ik heb net de app geïnstalleerd en ben nummer 6916 in de wachtrij. :|
|
Eeeeeecht? Ik zal ook eens kijken...
|
Ze bezorgen nog niet bij mij hahahahaha
|
Ik sta sinds 23 september in de wachtrij en ben inmiddels gestegen tot de 224e plek :herp:
Funfact: die busjes staan hier wel zo'n 3x per week op de stoep omdat ik de enige uit ons huizenblok ben (5 huizen totaal) die nog geen toegang heeft tot Picnic :herp: |
Ik laat elke week mijn boodschappen bezorgen door de AH en ik kan niet meer zonder. Kies altijd bezorgmoment tussen 9 en 12 op mijn thuisdag, en ze komen altijd keurig rond 10. (Y)
|
Geef je daardoor ook minder geld uit aan onzin-boodschappen? Want ik betrap me er op dat ik toch soms onzin-boodschappen doe in de winkel.
|
Zoals koekjes en snoep. :D Dat mis ik nu wel, in een schransbui wilde ik dat nog wel eens halen, maar nu heb ik het gewoon niet in huis.
|
Mijn moeder zweert bij Picnic, ik heb het nog niet geprobeerd. Ik doe graag mijn boodschappen bij de Lidl en die hebben geen bezorgservice en A-merken haal ik met aanbiedingen en/of ben ik specifiek mee.
|
Citaat:
|
Ik bestel het niet mee, maar ik kom alsnog wel 4-6 keer pw in de supermarkt voor vergeten dingetjes en verse zooi, dus alsnog ruim voldoende gelegenheid voor ijs en saucijzenbroodjes van de vegetarische slager :(
|
:D
Ja ik ben benieuwd, denk dat ik het blijf doen. Maar ik ben nogal principieel dus ik ga dan dus ook geen chocolade etc kopen. Verder prep ik mijn eten ook best vaak en dat scheelt ook een hoop cheating en geld. |
Toen m'n zoontje net geboren was vond ik het bezorgen ideaal. Inmiddels zijn we gestopt omdat je bij de AH steeds voor 70€ moet bestellen en we steeds dingen moesten kopen die we eigenlijk niet nodig hadden om aan dat bedrag te komen. Had op een gegeven moment wel erg veel voorraad van alles.
Nu gaan we weer gewoon braaf twee keer per week met een boodschappenlijstje. |
Citaat:
|
Net als Tunahan Kuzu koop ik op datum door altijd de laatste of onderste verpakking in mijn winkelwagentje te stoppen, ik kan namelijk niet altijd alles binnen drie dagen opmaken. Maar toen ik in Londen woonde was het heel fijn om te bestellen. Ik heb 3 maanden lang met minimaal een volle boodschappentas met openbaarvervoer moeten reizen en dat was echt geen doen. Daarnaast kun je tijdens het wachten op je boodschappen lekker de was doen of even poetsen. Enige wat wel jammer is, dat het sociale aspect wegvalt. Ik kom uit een dorp en dus kom ik regelmatig wel een bekende tegen als ik naar de winkel ga. Vooralsnog heb ik nog geen ervaring met de Nederlandse supermarkten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat inderdaad. (y)
Sowieso handig, als je bijv dan een keer laat thuis komt door vertraging of whatever, is er altijd eten in huis, zodat je niet naar een snackbar moet ofzo. |
Ideaal, want dan hoef je ook niet elke keer met een zware boodschappentas naar huis te sjouwen.
|
Meal preppen is fijn idd. Met mijn vriend met een nieuwe baan, cursus en sporten en ik met fysiotherapie, sporten en overwerk en files en toch redelijk bijtijds en gezond eten.
|
Er is nog een app... Stockon. Iemand ervaring hiermee?
|
Up! Ik ben dit blijven doen, wel met wat tussenpozen, hoor. :o
Maar ik geef al minder geld uit aan boodschappen! Zijn dingen die ik ook nooit meer koop, omdat ik er niet meer langsloop. (y) |
Wij zijn van de wachtlijst af bij Picnic, net voor het eerst besteld, morgen komen ze bezorgen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga gewoon naar de winkel luie donders :bob:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bewegen en zware tassen sjouwen.
Dat is pas lekker efficiënt voor je lichaam. Hoef je niet elke keer naar de sportschool https://cdn.discordapp.com/emojis/54...32.png?size=32 |
Citaat:
|
We hoeven ons allemaal niet te verantwoorden, hoor. (y)
|
Picnic is chill (y) tijdje geleden zelf voor het eerst besteld. Ik vind sommige spullen van de Lidl nog steeds het fijnst, dus ik ga niet heel vaak bestellen.
|
Jumbo nu ook. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |