![]() |
Krijgen jullie een kerstpakket?
Zo ja, wat zat er in en ben je daar tevreden mee?
|
Ik kreeg een bol.com bon. Mijn vriend kreeg een kerstpakket met een slowcooker en wat eten en drinken. Wel heel leuk!
|
Geen idee!
Met Sinterklaas kreeg ik een groot pakket met allemaal lekker, en daar was ik heel blij mee. Ik hoop eigenlijk op een bol.com bon of boekenbon voor kerst. |
Ja. Wat etenswaren. Een houten opschept lepel en een kom. Het bij elkaar komen op het werk is leuker. Live pizza bakker. Snert. muziek. Gewoon gezellig.
|
Wij hebben nog wel een kerst lunch trouwens!
|
Ja, maar ik heb nul care voor die onzin; mijn kerstpakket gaat dan ook naar een Goed Doel. Niet omdat ik zo nobel ben, maar vooral omdat ik niet zit te wachten op een doos met kutzooi.
|
Ik kreeg dit jaar een kerstpakket voor vrijwilligers! Mijn buurvrouw werkt als begeleider in een huis waar een voormalig medewerker van mij woont. Sinds hij weet dat wij elkaar kennen, wil hij mij soms even bellen. Dus wij bellen elke maand, geen diepgaande gesprekken, want hij heeft een zware verstandelijke beperking, maar hij wordt er blij van en ik vind het leuk. Er wonen daar nog meer oud medewerkers waar ik soms nog mee klets. Blijkbaar sta ik dus in zijn dossier als belvrijwilliger en kreeg ik een kerstpakket :D er zitten tuinierspullen in, dus daar kan ik niet zo heel veel mee behalve doorgeven, maar dit was mijn eerste kerstpakket ooit :lief:
|
Tot nu toe nog niets gehad, maar deze week 3 kerstborrels dus wie weet komt het nog! Wel laatst met de dag van de vrijwilliger 2 pakketten gehad: 1 vd Dille&Kamille en 1 met kaarsen en zeepdingen en thee enzo
|
Niet tevreden zijn met je kerstpakket vind ik trouwens zo ondankbaar! Het is een gift, niet iets waar je recht en medezeggenschap in hebt ofzo
|
Er was een grote kerstmarkt georganiseerd met allemaal kraampjes. Rituals, delicatessenzaak, boekhandel, interieuraccessoires, kunst uit de ateliers van de organisatie, drankenhandel en nog wel meer. Iedereen kreeg muntjes twv 35 euro en daar kon je wat voor uitzoeken. Er was een bar en muziek en weetikwat. Best veel teams gingen daar samen naar toe. Best gezellig. Ik koos voor het kookboek Simpel van Ottolenghi en iets van de delicatessenzaak. Dikke prima, ik ben er enorm blij mee!
|
Ik had een snackpakket en daar zat verdomd lekkere wijn in!
|
Ik had een klappakket en ik kreeg klappen.
|
Je zult het wel verdiend hebben, snotneus.
|
Citaat:
|
Op mijn vorige werk kregen we altijd vvv-bonnen. Niks voor mij. Nu staat er een berg echte kerstpakketten!!! Ik voel me net weer een klein kind. Maar we krijgen ze donderdag pas :o
|
Citaat:
|
Ik heb geen ontvangen. Niemand op mijn school heeft dat... Het leven van een scholier is zwaar...
|
Citaat:
|
Je kan ook gewoon het kerstpakket niet aannemen of terugsturen omdat je hem niet nodig hebt
|
Ergens op internet kan je ook vinden hoe je het beste Bonsai-boompjes kweekt. Misschien heb je daar wat aan.
|
Kuzu:
1. Die grap is oud 2. Die grap is slecht 3. Die grap hoort bij een ander topic, laat het ook daar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg als ZZP geen kerstpakket, maar ik ben desondanks toch al goed verwend door sommige klanten met extra geld, bioscoopbonnen en lekkers (y)
|
Citaat:
Bij ons hebben ze 2 jaar geleden een andere weg ingeslagen en delen ze geen 'vreetpakketten' meer uit. De dingen die wij de afgelopen 2 jaar kregen waren dan wel weer zo specifiek dat een groot deel op Marktplaats belandden en de algehele mening was dat het zonde van het geld was om voor deze kerstpakketten te kiezen. Dan kan je veel beter de keuze geven om aan een goed doel doneren, een markt om een x bedrag uit te geven of alsnog een pakket met eten zodat je zelf kunt bepalen of je het opeet of doneert. Ben benieuwd wat ze dit jaar doen. Hoop dat ze van de feedback van afgelopen jaren geleerd hebben en niet, hoe goed bedoeld ook, iets uit gaan delen dat over een paar dagen richting kringloop of Marktplaats gaat :o |
Bij mijn moeder op het werk kregen we een boekje, waarin we dan zelf iets konden uitzoeken. Heel gevarieerd aanbod, beviel erg goed (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar heb je dan bij je nieuwe werk wel een kerstpakket? of heb je nu geen werk?
|
Citaat:
|
Vervelend! Mis je dat eigenlijk wel? of vind je het prima zo
|
Ik ben nu wel geneigd om een kerstpakket voor LP te gaan samenstellen :o
Ik kreeg trouwens een slagroomtaart van m'n werk. Van een goede bakker, dus waarschijnlijk hartstikke lekker, maar wel een klein beetje lastig op de fiets. Dat laatste besefte mijn baas trouwens ook toen hij mij en een andere collega met de taart richting fiets/ openbaar vervoer zag vertrekken. |
Citaat:
|
Ik heb ook nog een kerstkrans gekregen.
|
Citaat:
Ik ben al behoorlijk betrokken bij een kerk die veel doet voor "arme gezinnen", en probeer daar al regelmatig mensen blij te maken (met spullen of juist praktische hulp). |
Citaat:
Ik bepaal zelf wel of ik tevreden ben met de sigaar uit eigen doos. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou dat opnemen in je eisenpakket en die vraag stellen tijdens het sollicitatiegesprek. Geen kerstpakket, geen Phoebe.
|
Citaat:
|
Ik krijg een cadeaubon van een hele grote internetwinkel van werk, wel echt het allerchillste om te krijgen want je kan er alles mee :)
|
Leuk toch? Wat haal je ervan?
|
Update: ik kreeg een tweede slagroomtaart, omdat niet iedereen een taart wilde. Geen kerstpakket dus, maar twee taarten (y)
|
Lekker! Eet je die helemaal zelf op? Of bewaar je ze voor het kerstdiner?
|
Ik kreeg een biologisch/fairtrade kerstpakket met wat eetdingen, een spel en een heel mooi zacht kleedje.
|
Welk spel?
|
Citaat:
De eerste taart is al bijna op, want die eten we nu als toetje. En vrienden hebben ook al een stuk op. |
Citaat:
|
Ik kreeg een pakket met kleine flesjes shampoo, bodylotion en douchegel, een kruik, lichtsnoertje van sterretjes, dun kleedje, kartonnen gouden kerstster en luchtverfrisser/fancy spray. Maar die ruikt chemisch.
|
Hier dus uiteindelijk een doos met een rugtas en een Dopper.
Rugtas heb ik recent zelf nog flink in geïnvesteerd, eentje waar ook een laptop en andere dingen wel in passen. Doppers hebben we er al drie van, maar die komt nog wel van pas. Voor derde jaar op rij helaas weer iets wat bij een handvol mensen goed zal vallen en verder doorgegeven of verkocht gaat worden. Ik had het bedrag dat dit pakket gekost heeft veel liever naar een goed doel zien gaan eigenlijk :o |
En misschien klink ik nu super ondankbaar en ben ik dat voor sommigen ook wel, want wij krijgen iets van het werk en het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Maar het kan allemaal veel beter geregeld en op die manier hoeft er niet zo veel verspild te worden /wegwerpcultuur
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |