![]() |
Met een Oculus Rift bij een mattie aan het spelen
Beat Saber is zo leuk :lief:
|
Ik heb vorig jaar bij een vriend ook vr bril dingen gedaan en fukc dat ik me daar toch een partij zeeziek van werd :’) mijn hoofd trekt dat echt van geen kant.
|
Mja. Heeft niet echt toegevoegde waarde voor me tot nu toe. Vind het 10 minuten mooi en dan denk ik "okay, hoe multitask ik nu een beetje effectief?".
|
Waarom zou je multitasken tijdens het gamen :p
|
Waarom niet?
|
Ben jij zo'n simpele ziel die 100% hersencapaciteit nodig heeft voor een simpel spelletje ofzo?
|
Ik hoef niet altijd maximaal nuttig bezig te zijn. Voor mij is het ontspannen en in de game opgaan het doel.
Ik ga ook niet multitasken tijdens boeken lezen of films kijken. |
Jongen ik bestuur Eritrea terwijl ik je moeder doe.
|
Jongen, ik vaar de titanic terwijl ik zit te slapen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ambieer je geen carrière als politieker, Belg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oculus Ruft
|
Citaat:
|
Ik ben er nog niet over uit hoeveel posts ik wil spenderen aan illustreren dat je poep spuit in dit topique :p
|
Vooral zoveel mogelijk! Laat aan anderen zien dat dat superieure intellect ook kankerhard kan falen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Goed kapsel wel.
|
uhu
|
|
En Uhu is natuurlijk ook Duits voor:
https://i.imgur.com/YAgPzDE.png |
|
Tijd voor kamervragen ten aanzien van deze onsmakelijke character assassination.
|
Citaat:
Ben meer benieuwd naar wat je dan gespeeld hebt :P VR staat nog steeds redelijk in de kinderschoenen, maar er zijn echt al een hele berg toffe games. |
Ik vind het wel mooi hoor, maar ik gebruik zo'n ding liever om een DJI drone mee te besturen :o
|
Citaat:
ik heb er sinds kort ook eentje en ik raak nog lichtelijk in paniek als het ding als stipje ergens hoog in de lucht hangt en ik hem qua zicht even kwijt ben :p |
Nee niet echt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat is dan geen VR hè makker :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |