![]() |
Wisten jullie al dat je vanalles kan downloaden en inzien van instagram?
Als mensen hun profiel op openbaar hebben staan, kun je foto's op ware grootte downloaden, volgers bekijken, bekijken wie die persoon volgt, stories bekijken etc, ook al heb je zelf geen instagram of ben je geblokkeerd.
Leuk om te weten he? |
dat is handig! om te testen, wat is jouw insta ook weer????
|
nee hoor grapjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de API neem ik aan?
|
Het kan nog makkelijker..
|
Citaat:
|
Ik heb het serieus net geprobeerd in 5 seconden ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij komt een beetje met een click bait titel zonder inhoud in het topic. Maar vertel Straatmeid, hoe doe je dat? |
Waar gaan ongelovigen heen als ze sterven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik wel vaag vind, is dat je van die spiegelsites hebt die een heel instagram profiel namaken en daar kun je dan ineens allerlei foto's zien en opslaan die je zonder inlog niet kon zien. Maar blijkbaar is dat nu dus ook op instagram zelf zo.
|
Oh blijkbaar nu :D Letten jullie weleens op waar je je registreert? Antwoord is niet nodig hoor. Maar na FB-schandaal 408935498375984 dacht ik toch wel dat dit niet zo'n verrassing zou moeten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, wat heeft dat er mee te maken?
|
Oh nee is goed puddingpower, ik snap het al. Pffffffft
|
ik snap het niet, leg uit aub
|
Snap je het nog steeds niet? pfff man, zielig.
|
inderdaad. Maar ik kan minder zielig worden als je het me ff uitlegt, dus leg het pls uit
|
Citaat:
Ontopic: Je kan inloggen op Instagram en dan in vliegtuig modus gaan. Dan kan je een screenshot maken en weet diegene niet dat het gebeurd is. Dus downloaden met een programma hoeft niet eens. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan werkt het toch correct? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik lust wel een tosti |
Korreltjezout, je speelt op de man, stop daarmee
|
Letterlijk en figuurlijk :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@MeisjeLisa
Waarom verwijder jij je eigen posts? |
En waarom zet je meisje in je naam, staat gewoon een v naast. We weten dat je een vrouw bent, anders was je wel slimmer
|
@Tunahan Kuzu welke post is dan verwijderd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik probeer gewoon te praten met iemand, beledigen doe ik niet bewust. Dat het jou allemaal zo makkelijk afgaat zegt niet veel meneer de casanova
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |