Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   DE VERNIETIGINGSBLAUWDRUK 2.0 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950057)

Jan Marijnissen 01-02-2019 15:51

DE VERNIETIGINGSBLAUWDRUK 2.0

Ik klik nog wel eens graag door op facebook als ik een interessante facebooker onder een artikel denk te zien. Kwam op deze kansenparel uit, ik zal zijn naam weglaten.

Geloven er echt (relatief veel) mensen in dit soort verhalen?:o

Citaat:

DE VERNIETIGINGSBLAUWDRUK 2.0
Ik zal het beestje maar gewoon keihard bij de naam noemen. Daar waar de nazi's nog een uitgebreide doelgroep voor de endlösung hadden, in de vorm van Joden (5.900.000), Etnische Russen / Sovjets (2 à 3.000.000), Etnische Polen (1,8 à 2.000.0000), Roma / Sinti (220.000 à 1.500.000), Gehandicapten (200.000 à 250.000), Vrijmetselaars (80.000 à 200.000), Homoseksuelen (5.000 à 15.000), Spaanse republikeinen (7.000) en Jehova's getuigen (1.500 à 2.000), daar heeft de staat der Nederlanden enkel de autochtone Nederlander op het vizier staan bij de hedendaagse endlösung.
Dat onder deze blauwdruk dan wel weer ongeveer alle groepen autochtone Nederlanders aangepakt worden, van uitkeringsgerechtigden, senioren, jeugdigen tot de werkende middenklasse aan toe, is nog een vorm van eerlijkheid in dit vernietigingstraject, men discrimineert niet en zo goed als alle groepen worden aangepakt, buiten uiteraard de rijke upper class en de "vrindjes" van Mark Rutte.
Als autochtone Nederlander ben je aangeschoten wild geworden voor de doorgeslagen politieke roofdieren, die onder de term zelfredzaamheid de verzorgingsstaat van Drees hebben getransformeerd tot een "hunger games" gelijkende maatschappij.
Het recht van de sterkste, lees asociaalste, geldt in de dagelijkse realiteit van grote groepen Nederlanders, en als je als blanke geboren bent onder de naam Piet, Johan of Marietje, dan zijn je toekomstkansen door de kabinetten Rutte gereduceerd tot 0,0.
Waar voor Bwana Mboekie uit diep donker boeroe boeroeland de rode loper uitgelegd wordt, en de ene correcte politicus na de andere over elkaar heen struikelen om maar zoveel mogelijk gratis subsidies, stadspassen, zorgverzekeringen en ingerichte huizen te faciliteren voor Bwana en zijn 28 nareizende familieleden, daar is er voor de autochtone Nederlander geen enkel loket meer waar het recht van deze Nederlander een gewillig oor vindt.
Als je niet helemaal kierewiet bent dus in de ogen van onze overheid zelfredzaam, u begrijpt een woord dat op grote schaal wordt ingezet om de vernedering van de autochtone Nederlander bij wet een legitiem karakter te geven, dan mag je de straat opgeschopt worden en leven als Bwana voordat hij naar ons "belastingparadijs" kwam.
Hoe is het toch zo ver gekomen dat de Nederlandse overheid zo'n haat ontwikkeld heeft tegen de eigen bevolking, dat de mensonterende omstandigheden van autochtone Nederlanders als politieke overwinningen op het partij CV worden bijgeschreven?
De autochtone Nederlander is in de ogen van politiek Den Haag goed voor één ding, werken tot je bijkans je kist in pleurt, en gedurende dit werkzame leven zoveel mogelijk van je zuur verdiende geld in de potten van spilziek Den Haag storten, zodat zij de rode loper blijvend kunnen uitrollen voor Bwana Mboekie en zijn miljoenen broers en neven.
Het besteedbaar inkomen van de gemiddelde Nederlander is er de afgelopen, pakweg, 40 jaar niets op vooruit gegaan, de enige stijging die wij jaarlijks mogen ondervinden is die van ons levensonderhoud.
Uiteraard beloven politici ons ieder jaar weer dat nu toch echt IEDEREEN er op vooruit gaat, maar onder de kabinetten Rutte hebben wij mogen ervaren dat de woorden van politici nog minder waard zijn dan de Venezolaanse Bolivar.
Terwijl het geld tegen de plinten op klotst en de pensioenpotten nog nooit zo vol hebben gezeten, wordt de gewone Nederlander jaar op jaar gekort op zijn pensioen, en blijven de lonen al jaren achter bij de inflatie, behalve als je uiteraard Mark de leugenaar of Wim-Lex heet.
Nu is het uiteraard wel zo dat de opvang van Bwana ergens van betaald moet worden, en aangezien al die linkse rakkers die Bwana wel uitnodigen maar de rekening hiervoor stelselmatig afwijzen, zal dit dus uit de zak van de autochtone Nederlandse belastingbetaler moeten komen.
Volgens officiële cijfers kost de opvang van enkel Bwana €37.300 per jaar, en dit zijn slechts de COA kosten........... het kost wat maar dan heeft u ook wat.
De opvang van de familie Mboekie, die ongeveer doorloopt tot in de 500e generatie, kost ons op jaarbasis miljarden euro's, die onttrokken worden aan de belasting pot opgebracht door werkend Nederland, terwijl datzelfde werkend Nederland zo ongeveer aan de bedelstaf hangt.
De openlijke haat die onze "volksvertegenwoordigers" naar het eigen volk uitstralen, vorm gegeven door wetten en verplichtingen, neemt dermate groteske vormen aan dat er niet meer gesproken mag worden van incidenten, maar dat wij moeten gaan inzien dat wij autochtone Nederlanders de loonslaven ter bekostiging van de opvang van Bwana Mboekie geworden zijn.
De wapenspreuk van autochtoon Nederland is verworden van Luctor et emergo tot ik worstel en kom nimmer boven

deadlock 01-02-2019 16:10

Ja.

deadlock 01-02-2019 16:11

Ik had het er vandaag nog met collega's over in onze naakte-wijven-en-grollen-groep. Daar stuurde iemand een filmpje van een gozer die op de melodie van een of ander bekend liedje iets over buitenlanders zingt. Ik stuur hem je wel even door.

Straatmeid_oud 01-02-2019 20:37

Ja. Eén van de redenen dat ik Facebook verwijderd heb, zelfbescherming.

Dark Phoenix 03-02-2019 08:48

:D

WolterB 04-02-2019 15:04

Meestal staan er meer spel- en taalfouten in dit soort stukken tekst :herp:

Jan Marijnissen 04-02-2019 15:44

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34565658)
Ik had het er vandaag nog met collega's over in onze naakte-wijven-en-grollen-groep. Daar stuurde iemand een filmpje van een gozer die op de melodie van een of ander bekend liedje iets over buitenlanders zingt. Ik stuur hem je wel even door.

Zoals ik al zei, ik kan me er zo moeilijk in verplaatsen.

Ik krijg ook altijd het gevoel dat dit iets typisch is voor mensen die juist niet met moskeeën et cetera in aanraking komen. PVV is al jarenlang gigantisch in Kerkrade en Landgraaf bijvoorbeeld. Kerkrade kent 0,6% inwoners van Turkse afkomst, 0,9% van Marokkaanse afkomst. Landgraaf 0,4% en 0,3% respectievelijk. Stelt landelijk gezien niets voor. Kerkrade en Landgraaf hebben beiden geen moskee volgens moskeegids.nl. Maar sinds 2010 steevast 25% tot 37(!)% van de stemmen naar PVV in Kerkrade, 23% tot 33% in Landgraaf.

Natuurlijk kunnen die mensen op de PVV stemmen om andere redenen dan de Islam-trom die Wilders steevast slaat. Ik ken van twee PVV-stemmers uit die regio persoonlijk de achtergrond, dus het is nogal anekdotische bewijslast, maar bij beide, beiden vrouwen van boven de 50 overigens, is wel degelijk "de toename van allochtonen" de voornaamste reden.

Als nou iemand van een jaar of 70 die zijn hele leven in Rotterdam-Zuid heeft gewoond, zoiets denkt, dan snap ik het nog enigszins (al ben ik het er niet mee eens). Maar de PVV komt daar niet verder dan 13% tot 19% - daar lijken die sentimenten relatief gezien mee te vallen.

Lorelei 04-02-2019 16:01

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34566747)

Ik krijg ook altijd het gevoel dat dit iets typisch is voor mensen die juist niet met moskeeën et cetera in aanraking komen. PVV is al jarenlang gigantisch in Kerkrade en Landgraaf bijvoorbeeld. Kerkrade kent 0,6% inwoners van Turkse afkomst, 0,9% van Marokkaanse afkomst. Landgraaf 0,4% en 0,3% respectievelijk. Stelt landelijk gezien niets voor. Kerkrade en Landgraaf hebben beiden geen moskee volgens moskeegids.nl. Maar sinds 2010 steevast 25% tot 37(!)% van de stemmen naar PVV in Kerkrade, 23% tot 33% in Landgraaf.

Natuurlijk kunnen die mensen op de PVV stemmen om andere redenen dan de Islam-trom die Wilders steevast slaat. Ik ken van twee PVV-stemmers uit die regio persoonlijk de achtergrond, dus het is nogal anekdotische bewijslast, maar bij beide, beiden vrouwen van boven de 50 overigens, is wel degelijk "de toename van allochtonen" de voornaamste reden.

Als nou iemand van een jaar of 70 die zijn hele leven in Rotterdam-Zuid heeft gewoond, zoiets denkt, dan snap ik het nog enigszins (al ben ik het er niet mee eens). Maar de PVV komt daar niet verder dan 13% tot 19% - daar lijken die sentimenten relatief gezien mee te vallen.

Bij een van de landelijke verkiezingen een aantal jaar geleden werd aan iemand die op Schiermonnikoog woonde gevraagd waarom diegene PVV had gestemd ondanks het feit dat daar geen/nauwelijks moslims waren. Het antwoord: "inderdaad en dat willen we graag zo houden"

Tja.

hppa 04-02-2019 16:06

Citaat:

Jan Marijnissen schreef: (Bericht 34566747)

maar pvv'ers kijken ook TV en daar zie je de hele wereld :y

deadlock 04-02-2019 17:08

Citaat:

hppa schreef: (Bericht 34566753)
maar pvv'ers kijken ook TV en daar zie je de hele wereld :y

Je ziet een versie van de wereld.

hppa 04-02-2019 18:51

en vooral wat je zelf wilt zien :y :bubbol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.