![]() |
De frikandelbroodjes zijn in de bonus
|
1+1 gratis makkers
|
Die shit is zelfs knetterstoned niet te hachelen man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan voor 1 euro een frikandelbroodje kopen bij de döner zaak.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De croissantjes bij de jumbo smaken ook goed. |
Je bent zelf een croissant van de jumbo.
|
Citaat:
|
Die van de C1000 waren mega lekker! Jammer dat de Jumbo hier dat recept niet overgenomen heeft. Ik heb nu ineens ziek veel zin in een frikandelbroodje en een blikje energie :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je waarom ik wel vegetariër zou kunnen zijn? Omdat ik de rest van m'n leven prima brood zou kunnen eten en vegetarische warme maaltijden. Die ik dan grotendeels zou vervangen door brood <3
|
Ik zou ook heel veel meer boterkoek gaan eten. Boterkoek is echt vet underappreciated.
|
boterkoek is lekker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben helemaal fan van de smeerworst en gebraden gehakt van de slager. Uitsmijters met spek en kaas zijn fantastisch :cool: |
Supermarkt vleeswaren zijn wel echt bagger zit weinig smaak aan.
|
Citaat:
|
Dus daarom ben ik effectief broodvegetariër :herp:
|
Citaat:
Maar wat is je favo vleeswaren dan? Om te eten, niet om weg te tyfen. |
Verschilt. Crèmepaté denk ik.
|
Citaat:
|
Ja en je krijgt dan gelijk zo'n grote plak ook.
|
Citaat:
|
Ja, ik heb ook gewoon geen zin om ontbijt te maken thuis. Dus ik haal vaak een kaasbroodje op het station met een kop thee. Of krentenbollen met kaas. Als ik thuiswerk dan is m'n ontbijt en lunch vaak gecombineerd en meestal een warme maaltijd.
|
Citaat:
Met de trein naar je werk heeft zekere voordelen :o Ja lunch vind ik warme maaltijd ook prettiger als ik aan t werk ben. Zit op t winkelcentrum een keurslager die broodjes maakt super lekker :cool: |
Bedankt voor de tip. Van d e kiosk zijn heel lekker. Maar als je die an ah opwarmt zijn ze best te pruimen ook.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |