![]() |
De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht: Je hebt de
De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht:
Je hebt de limiet voor opgeslagen privéberichten bereikt en kunt geen berichten meer verzenden tot je ruimte vrijmaakt. |
Hadden fbs meer pm ruimte?
|
ah..
Privéberichten: 0 Ongelezen, Totaal 1485. Je map voor privéberichten is voor 100% gevuld. Gebruikersinstellingen FAQ Ledenlijst Nieuwe berichten Zoeken Directe links Uitloggen |
Ja. 5000 ofzo.
|
Heb ik je toestemming om een PM openbaar te maken deadlock?
|
Citaat:
|
pff... komt andere keer wel dat ik die opruim
|
Hadden jullie de privilege om meer pm's te sturen dan 1000?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moest er nog n bericht achter die quote?
|
Ja, een boze emoji
|
ah :D
|
Citaat:
ProTip; check bij "nieuwen" even het profiel, wanneer het account aangemaakt is, maar hou ook in de gaten hoe andere accounts ermee omgaan. Zoals je ziet krijgt hij een warm ontvangst, daaruit kan je afleiden dat hij een bekende is. En soms staan er zelfs nog fotoboeken, ook altijd leuk. |
Dan wil ik gepromoveerd worden tot Forumbaas+++.
Extra veel privileges :cool: |
Dan hebben we Ieke altijd nog ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Euh, ja hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de rest is verdwenen.
|
Private Message: Re: Waarschuwing
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf altijd lachen wanneer Ertur zijn profielfoto veranderd heeft naar een swastika. En dan was hij "OH S H I T"
(dankje voor uw screenshot mijn heer deadlock) |
Citaat:
|
Citaat:
Leuk dat je er bent (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O neen!!!!!
|
Ik kreeg een kater van Katertje :o
|
Citaat:
Hoe is het verder met jou? |
Citaat:
|
Citaat:
Werken, veel buitenlandse stedentripjes (praag is echt aan te raden) festivalletjes carnaval en ik doe mee aan de strong viking run in juni :cool: hoeist met jou dan?> |
Citaat:
|
Citaat:
Druk met laatste loodjes verbouwing praktijk, volgende week verhuizing en op 1 maart definitief overname. Met nog wat andere dingen wat ik niet openbaar zet erg druk dus. |
Citaat:
Tot Juni de tijd en die tijd heb ik ook wel nodig om te trainen want conditie loopt nogal wat achter :D :bloos: Wat gaaf! Fijn dat 't bijna rond is? |
Citaat:
Ja. Hoewel nog veel losse eindjes. Wel spannend hoe het straks allemaal is, maar het wordt mooi. |
Citaat:
Ach 1 ding tegelijk komt t vanzelf af (y) En helemaal naar je zin :cool: |
Citaat:
Volgende stedentripje al gepland? Daarom. Ik maak me aanzienlijk minder druk dan mijn collega’s, helpt enorm. |
HALLO
|
Hoi!
|
Citaat:
Volgende event is A State Of Trance |
Citaat:
Grrr... De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht: Dit forum vereist dat je 10 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden. |
Citaat:
|
Citaat:
Tof (y) |
Citaat:
Nu sprak Janny met een van hun assistentes. Of het nog ging zei ze dat ze haar filter maar anders had afgesteld. :D O, en de kleur van de andere dame zit er ook op. Bijna net zo erg :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |