![]() |
Raar! (Valentijnsdag)
Hoi iedereen, ik heb een beetje een raar iets... (Dit zijn bedachte namen)
Ik heb een vriend die heet Donny *En ook nog een andere en die heet Jessica Ik heb OOIT met Jessica verkering gehad maar toen had de juf het voor ons uitgemaakt (hoe dat leg ik later wel uit) Maar nu appt Donny mij opeens of ik op Jessica ben want Jessica wil me verkering op Valentijnsdag vragen, maar Donny dwingt soms mensen en spreekt niet altijd de waarheid. En nu weet ik niet of het van Jessica zelf komt of dat ze een beetje gedwongen word door Donny. En nu twijfel ik of ik nog wel verkering met haar wil door alles wat er een is gebeurt. En ik heb er nu ook helemaal geen zin meer in. Wat zouden jullie doen? Groetjes Anoniempje1880 |
Niet op reageren.
|
Citaat:
Citaat:
|
Die Donny negeren en zelf kiezen of je wat met die meid wil. Dat bepaald die Donny niet voor jullie..
|
Citaat:
|
Jessica is best wel onzeker en heeft een tijdje geleden te horen gekregen dat ze autisme heeft
|
Wat je ook doet, communiceer direct met Jessica. En wees eerlijk, niets zo erg als een relatie nemen met iemand omdat zij "zielig" is! Wat zegt jouw gevoel? Vind jij haar super leuk? Stel dan voor om samen wat leuks te gaan doen, i.p.v. gelijk verkering te nemen. Vind je haar leuk, zeg dat dan ook gewoon eerlijk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |