![]() |
Ik bedoelde het lief
Leegte
het grijs van mijn omgeving naadloos overgaand in het grijs van mijn ziel de kleur van het niets Schreeuw de echo van mij stem terugkaatsend van ergens ver weg Geen antwoord Ik bedoelde het lief of is lief iets slechts ben ik zo slecht dat ik niet lief kan zijn Geen schaduw in de verte ik ben je kwijt jij allemaal een traan drupt in het niets Zittend op de grijze vloer van mijn lege omgeving mijn rug gekeerd naar waar jij ooit verdween |
Echt een mooi gedichtje vind ik... Natuurlijk zijn er altijd kleine puntjes wat je kan verbeteren. Maar het loopt erg mooi!
|
Citaat:
|
Citaat:
(vanwege het verschillende aantal regels per strofe zeg maar...) Btw het was geen kritiek http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
Leegte het grijs van mijn omgeving naadloos overgaand in het grijs van mijn ziel de kleur van het niets Schreeuw de echo van mij stem terugkaatsend van ergens ver weg Geen antwoord en daarna worden het dus vier regels: Ik bedoelde het lief of is lief iets slechts ben ik zo slecht dat ik niet lief kan zijn Geen schaduw in de verte ik ben je kwijt jij allemaal een traan drupt in het niets Zittend op de grijze vloer van mijn lege omgeving mijn rug gekeerd naar waar jij ooit verdween Ik vond het juist mooi dat je met één woord begon en op deze manier ehm... al een beetje vertelt waar de strofe over gaat. Het is pakkend zeg maar... Maar het blijft een mooi gedichtje..! [Dit bericht is aangepast door Cygne (13-12-2001).] |
mooi gedicht cat..ik herken er wat in....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |