![]() |
Hoi Elin3 wil opeens graag haar functioneren als FB in het openbaar bespreken #1928
.
|
O
|
deadlock 77
Anale AIDSKanker 61 Destruct! 50 Tunahan Kuzu 48 Korreltjezout 38 Macrador 30 Katertje 27 Straatmeid 21 Enilorac 17 Ieke 17 Jan Marijnissen 16 Haller 15 Kikaa* 13 Haubenmeise 10 luci2 9 df 8 Daantje_0705 7 Positive mind 7 Elin3 5 Mr Soija 5 Miekje* 5 cartman666 4 Koekje 4 Tigerly 3 Loezzel 2 Saiy 1 Axel11 1 |
Citaat:
SERIEUS DEZE DENKWIJZE IS EEN GROVE BELEDIGING VOOR DE ALGEMENE MENSELIJKE INTELLIGENTIE, WAAROM DOE JE NIET GEWOON AAN EEN BEETJE BASALE LOGICA FOR FUCKS SAKE |
Waarom doe jij niet gewoon een keertje een beetje gezellig. Man.
Je weet in je eentje goed de sfeer te verzoeken (y) |
Citaat:
FOR FUCKS SAKE MENS |
Het ergste is nog wel dat je wéét dat ik gelijk hebt en dat je daarom nu zo je kont tegen de krib gooit.
|
Of wil je me proberen te vertellen dat het heel goed is om lekker hypocriet te gaan lopen zeggen "Ach dankjewel voor je medeleven liefjes" (ook al komt het op mij totaal niet gemeend over maar is het iets wat ze uit automatisme moeten gaan zeggen) en dat daarmee de kous afgedaan is? Daar ga ik me inderdaad zoveel beter van voelen. Nee inderdaad. Je hebt helemaal gelijk. PUDDINGPOWER EN MEISJELISA SORRY!
|
God god god verre domme.
|
Twee fucking berichten hadden jullie faalhazen het kunnen kosten.
1. MeisjeLisa en PUDDINGPOWER zijn scholieren, vanaf nu is iedere suggestie dat ze oud en vies zijn banbaar per direct zonder overleg 2. MeisjeLisa en PUDDINGPOWER laat die groep oude rotten met rust want het gaat voor gezeik zorgen als je dat niet doet |
Ieder klein fucking kankerding moet godverdomme voorgekauwd worden en dan door acht magen verteerd en tussendoor iedere keer opnieuw uitgekotst en opnieuw opgevreten worden. En honderdmiljard keer moet het wiel uitgevonden worden. En ohmegot, het zelfmedelijden wat je ondertussen tentoonstelt. Here spaar hen.
|
|
Mijn telefoon valt steeds uit godammit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens, examens maken zaterdagnacht? Goed bezig :d
|
Citaat:
Eventjes een composer installeren + de laravel framework leren. |
Het is zondagnacht.
|
|
En welk gedeelte daarvan telt voor 70% en welk gedeelte 30%?
|
|
Citaat:
|
De enige reden dat ik er gisteren niets van gezegd heb is omdat ik toen nog veel bozer was om die domme opmerkingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ten tweede is het heel raar dat je het wel wil accepteren van anderen (dus blijkbaar is die verwachting er wel:confused:), maar niet van mij. Dat is aan de ene kant logisch, aan de andere kant ook niet. Want als jij mensen gaat uitschelden die aardig tegen je doen (OP DAT MOMENT) heb je echt een rare kronkel in je hoofd |
[QUOTE=PUDDINGPOWER;34581420Want als jij mensen gaat uitschelden die aardig tegen je doen (OP DAT MOMENT) heb je echt een rare kronkel in je hoofd[/QUOTE]
Dat is raar ja. |
Citaat:
Mocht je dat tóch willen doen; Have fun, leef je uit. Maak jezelf alsjeblieft onsterfelijk belachelijk en echt oprecht intens gehaat in plaats van ongeliefd. Je zou echt niets kunnen doen dat meer voor mijn kant zou kunnen spreken dan dat. Afgezien van dat alles; de notie dat ik aangedaan zou zijn door wat jij of die andere brainfart over mij of m'n directe omgeving zegt of vindt is volledig onterecht in wat voor vorm dan ook. |
Tuttebel pijpt mannen voor weinig geld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|