![]() |
Elon Musk hosts meme review met Justin Roiland
Wat een prachtige crossover.
|
Elon Musk moet op de brandstapel. Vieze teringlijer.
|
Citaat:
|
Omdat hij:
- iemand die z'n eigen leven op het spel zette om kinderen die vast zaten in een ondergelopen grot een pedoseksueel noemde omdat hij op z'n epenis getrapt werd - keiharde beursfraude heeft gepleegd - op een live videoblog met nog zo'n untermensch, Joe Rogan, een blunt rookte. Iets waarvoor zijn eigen medewerkers keihard ontslagen worden omdat ze anders geen federale overheidscontracten mogen aannemen. Daar horen onaangekondigde drugstests bij. Daarbij maakt het niet uit of je in het weekend een keer een pilletje dropt. Er zijn mensen die hun pensioen kwijt zijn geraakt na 45+ dienstjaren omdat ze cannabisolie gebruikten tegen beginnende parkinson. Om nog maar te zwijgen over die volstrekt mongoloïde projecten zoals The Boring Company. Serieus waar. Uiteindelijk blijkt na herevaluatie van data van eerder gedane testen dat Autopilot juist zorgt voor een grotere kans op ongelukken. En de fanboys. Holy jesus fucking christ, wat is dat een stelletje nare mensen. Nog erger dan de Jordan B. Peterson fanboys. Bah. |
Die "be like Elon" memes zijn ook zum kotzen. "Elon wanted a new payment system, so Elon created Paypal". NO HE DID NOT YOU UNINFORMED TEAPOT
|
Ah ik herinner me nog toen hij wat wiet ging roken.
|
Hij verkooptte flame throwers, petjes en dat soort meuk.
|
Verkocht.
|
Het schilderij gaat naar de heer NfS, die zojuist €3500,- heeft geboden!
|
Citaat:
Waarom maak ik dit soort fouten. |
Even aanhaken bij de Joe Rogan haat:
Ik vind zijn publiek het vermoeiendste denk ik. Hij trekt zo veel conspiracygekkies en andere zweverige types aan. Hijzelf gaat ook veel te makkelijk mee met zijn slechte gasten die hij zonder problemen een podium geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en z'n fans verdedigen ook altijd zo. "Ja hij zegt toch ook ik ben maar een domme boer." ja, dat is geen excuus om mannen die beweren dat er een groot aantoonbaar verschil is in intelligentie tussen de onderlinge menselijke rassen een podium te geven.
En er is dus ook geen professioneel weerwoord. Een zeer beïnvloedbare groep met kijkers kijkt naar hem en leuk dat hij ook een keer Neil DeGrasse Tyson op bezoek heeft hoor, maar pffff, veel van wat er verder voorbijkomt is echt zo ongelofelijk idioot. |
Ik vind het zo ontzettend gek dat hij bijvoorbeeld een prima sociologie professor en een of andere gekke MD (die beweert dat je zo gevarieerd mogelijk moet eten qua kleur om gezond te zijn :herp:) op dezelfde manier behandeld. Hij zit toch maar te knikken en nu je het zegt dat is logisch te herhalen in andere woorden.
|
*behandelt. En ja. Dat bedoel ik dus ook met geen weerspraak.
Weet je, dingen als klimaatontkenning en antivax zouden gewoon geshunned moeten worden. Op nujij.nl zijn dus samenzweringstheorieën verboden in reacties en daar hoort klimaatverandering ontkennen volgens hen dus gewoon bij. Dat zouden meer plekken moeten doen. Dit is gewoon niet iets waar je een mening over kan hebben op die manier omdat het simpelweg geen medailles met twee kanten zijn. |
ken iemand die bij Tesla werkt. Schijnt de gevleugelde uitspraak rond te gaan "All Elon Musk brought with him from South\ Africa is slavery"
|
Fear Factor Joe Rogan?
|
Ja.
|
Ik vind hem best oké. Maar ik kijk/luister niet naar zijn podcasts en ik heb ooit eens een show van hem gezien, dus dat is vooral gebaseerd op FF :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |