Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe moet ik het aanpakken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950831)

Een_jongen 28-02-2019 22:02

Hoe moet ik het aanpakken

Hi iedereen!
Ik zit dus sinds dit schooljaar bij een jongen is de klas die ik eigenlijk wel leuk vind (ik kwam er vandaag eign pas achter) alleen ik wil verder met hem alleen ik weet niet hoe. Een relatie met hem zou natuurlijk top zijn maar gewoon goede vrienden worden is ook al top. Iemand tips? Zijn zeker welkom!!

Ps: alleen serieuze comments aub

JaapieEleven 28-02-2019 22:06

Citaat:

Een_jongen schreef: (Bericht 34584573)
Hi iedereen!
Ik zit dus sinds dit schooljaar bij een jongen is de klas die ik eigenlijk wel leuk vind (ik kwam er vandaag eign pas achter) alleen ik wil verder met hem alleen ik weet niet hoe. Een relatie met hem zou natuurlijk top zijn maar gewoon goede vrienden worden is ook al top. Iemand tips? Zijn zeker welkom!!

Ps: alleen serieuze comments aub

Vraag: Waarom kwam je er vandaag pas achter?
Weet je al of hij een relatie heeft? Weet je of hij ook jou leuk vindt?
Prima als je goede vrienden wordt, maar als je echt een relatie zoekt is het belangrijk dat je niet in de friendzone blijft

Destruct! 28-02-2019 22:09

Is hij wel gay

Een_jongen 28-02-2019 22:11

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34584582)
Vraag: Waarom kwam je er vandaag pas achter?
Weet je al of hij een relatie heeft? Weet je of hij ook jou leuk vindt?
Prima als je goede vrienden wordt, maar als je echt een relatie zoekt is het belangrijk dat je niet in de friendzone blijft

We zaten samen in een project voor nederlands en we gingen na school eraan werken. Dat was eigenlijk de eerste keer dat ik hem naast school zag.

Een_jongen 28-02-2019 22:14

Citaat:

Destruct! schreef: (Bericht 34584591)
Is hij wel gay

Dat is het probleem. Niet dat ik weet. Hij is best wel bezig met meiden en shit maar je hoort soms ook wel verhalen dat mensen dat doen om te verhullen dat ze gay zijn maar dat is wrs te goedgelovig. Daarom denk ik dat goede vrienden het beste is wat het kan worden

Loezzel 28-02-2019 22:52

Citaat:

Een_jongen schreef: (Bericht 34584603)
Dat is het probleem. Niet dat ik weet. Hij is best wel bezig met meiden en shit maar je hoort soms ook wel verhalen dat mensen dat doen om te verhullen dat ze gay zijn maar dat is wrs te goedgelovig. Daarom denk ik dat goede vrienden het beste is wat het kan worden

Nou nou, goede vrienden... begin eerst eens met elkaar te leren kennen, je hebt alleen vandaag met hem gewerkt en weet nog niet zoveel van hem. Stort je niet als een of andere gek op hem, maar geef het ruimte en tijd.

Straatmeid_oud 01-03-2019 10:21

in het algemeen maakt dit natuurlijk niets uit, maar in dit geval misschien wel belangrijk.., maar weet hij dat je op jongens valt?

Een_jongen 01-03-2019 15:37

Citaat:

Loezzel schreef: (Bericht 34584735)
Nou nou, goede vrienden... begin eerst eens met elkaar te leren kennen, je hebt alleen vandaag met hem gewerkt en weet nog niet zoveel van hem. Stort je niet als een of andere gek op hem, maar geef het ruimte en tijd.

Ik ken hem al best goed. Hij zit bij mij in de klas en we kunnen het best goed vinden maar dat is het. Niet meer

Een_jongen 01-03-2019 15:38

Citaat:

Straatmeid schreef: (Bericht 34584870)
in het algemeen maakt dit natuurlijk niets uit, maar in dit geval misschien wel belangrijk.., maar weet hij dat je op jongens valt?

Ik heb geen idee eign

JaapieEleven 01-03-2019 15:40

Citaat:

Een_jongen schreef: (Bericht 34585302)
Ik heb geen idee eign

gezien feit dat het nogal ongemakkelijk is om te vragen of hij homo is omdat jij dat ook bent, kan je denk ik beter of het opgeven en doorgaan met je leven, en anders moet je inderdaad gaan voor de vriendschap

Een_jongen 01-03-2019 15:42

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34585305)
gezien feit dat het nogal ongemakkelijk is om te vragen of hij homo is omdat jij dat ook bent, kan je denk ik beter of het opgeven en doorgaan met je leven, en anders moet je inderdaad gaan voor de vriendschap

Ja i know maar dan word de vraag: hoe pak ik dát aan?

JaapieEleven 01-03-2019 15:51

Citaat:

Een_jongen schreef: (Bericht 34585308)
Ja i know maar dan word de vraag: hoe pak ik dát aan?

Best simpel toch? Toon interesse, real life en via de app.

Vraag bijvoorbeeld (als je in die regio zit) hoe zijn vakantie is.
Of vraag hoe de vakantie was.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.