![]() |
Je hebt dus mensen met psychoproblematiek
En je kan daar voor kiezen om daarvoor in therapie te gaan en het zo goed mogelijk te behandelen. Je kan er ook voor kiezen om dat niet te doen.
OK. Maar mensen die dus in therapie gaan en het niet afmaken... Dus halverwege denken, ja ik kan het zelf wel... en dan echt overal om gaan zeiken wat er in hun levens gebeurt, maar daarnaast ook denken dat ze alles zo goed weten, mijn god (die niet bestaat, maar bekt zo lekker) die zijn IRRITANT. |
jep
|
In deze topic gaan we er over praten
|
over de void syndroom
|
Nee hoor, ik doe lekker vaag zodat een paar mensen weten waarover ik het heb en anderen in een totale staat van confusion belanden en dan ga ik toekijken
|
aight
|
En dan heb je ook nog de categorie die ervoor kiest om in therapie te gaan, en zich dan niet richt op een oplossing, maar dat meer als een eindstation ziet waar het wel prettig is om te zwelgen in hoe zwaar en moeilijk en traumatisch het allemaal is.
|
OMG jaaa. Maar die zeiken tenminste nog DAAR.
|
Citaat:
|
Nouja, alles beter dan hier zeiken over je schoonfamilie.
|
Citaat:
|
Jij nog sterke behoefte aan bevestiging van je bestaan?
|
Welnee. Voor mij is shit allemaal redelijk eenvoudig. Ik 'worstel' niet met issues.
En jij dan? Existentiële crisis at hand? |
Nee, ik heb geen behoefte om forumbazin te worden dus alles prima hier.
|
Citaat:
|
|
Mijn ma kan dus ook geen dingen op dit vlak eah. Denken dat letterlijk "in therapie" gaan alles oplost, dus echt letterlijk alleen maar de afspraak hebben en een uurtje daar beetje praten. En inderdaad zelf beslissen dat ze nu wel genezen zijn.
"Ah maar nu kan ik echt heel prima weer een borrel drinken." NEE. DOMME. KUT. |
I guess ik ben een mens met psychoproblematiek?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha
|
ihihi
|
Citaat: