Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Alcohol (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950939)

voetbalfreak6 04-03-2019 13:31

Alcohol

Wat is het verschil in nuchtere en niet nuchtere toestand? Ik ken dus een meisje, vroeger ook een relatie meegehad (was wel basischool). Ze doet normaal tegen mij zonder alcohol en kijkt stiekem naar mij, dit zie ik in mijn ooghoeken. Kijk ik haar aan kijkt ze weg. Als ze nuchter is doet ze wel afstandelijk. Heeft ze gedronken, komt ze wel naar mij toe, hand om mij heen slaan, dansen etc. Als we dansen mag ik er overal wel aanraken (wel op een nette manier natuurlijk). Wat is dit voor situatie? Wilt ze niet toegeven, is dat het? Geef mij jou mening!

JaapieEleven 04-03-2019 15:23

Hoe is jullie band nu? Zijn jullie vrienden? Vage kennissen?

voetbalfreak6 04-03-2019 16:05

Gwn vrienden, maar niet dat we elkaar elke week zien.

Destruct! 04-03-2019 16:10

Als ze vaak naar je kijkt en jij betrapt haar en ze kijkt de andere kant op. Dan geeft het een non verbaal signaal aan dat ze verliefd op je is.

Elin3 04-03-2019 16:49

Door alcohol raak je een stukje controle kwijt, het lijkt of je meer lef hebt, sneller iets durft, en je je minder bewust bent van je eigen grenzen. Iedereen is op een andere manier dronken, sommige mensen worden heel emotioneel, anderen heel klef en weer anderen juist agressief.

Zorg dat je leuk contact met haar hebt als ze nuchter is. Daar heb je een stuk meer aan ;)

deadlock 04-03-2019 17:09

Nou, het lijkt dus niet alsof je meer lef hebt, je hebt meer lef als je gedronken hebt. Het lijkt niet alsof je sneller iets durft, je durft het sneller. Alcohol verlegt deze limieten. Maar niet alleen hier, ook je pijngrens schuift op.

Dit is echt een heel erg cruciaal en zeer belangrijk verschil. Het is niet ALSOF je meer lef hebt, maar je hebt het daadwerkelijk. Het is gewoon liquid courage.

Elin3 04-03-2019 17:12

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34587981)
Nou, het lijkt dus niet alsof je meer lef hebt, je hebt meer lef als je gedronken hebt. Het lijkt niet alsof je sneller iets durft, je durft het sneller. Alcohol verlegt deze limieten. Maar niet alleen hier, ook je pijngrens schuift op.

Dit is echt een heel erg cruciaal en zeer belangrijk verschil. Het is niet ALSOF je meer lef hebt, maar je hebt het daadwerkelijk. Het is gewoon liquid courage.

Excuses, slechte woordkeus. Ik zei "lijkt" omdat het effect tijdelijk is, als je weer nuchter bent is het effect ook weer weg. Wat deadlock zegt is duidelijker (y)

voetbalfreak6 10-03-2019 11:18

Ik kan dus niet met haar praten via telefoon, ze negeert me en vindt social media niks. Maar in het echt komt ze steeds naar mij toe, als we uit gaan of iets dergelijks en ik kom haar tegen bijvoorbeeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.