![]() |
Algemene nerdighedentopic.
Omdat ik denk dat we er in Hoi misschien iets minder aandacht aan moeten besteden omdat het soms zo een pagina kan zijn :)
Ik heb vandaag mijn laatste twee PCs die nog geen 32GB geheugen hadden daar naartoe gebracht. Een oude laptop waar 4 geheugenbanken inzitten en ik had nog een kit van 32GB liggen. En de Plexserver is naar 48GB gegaan en ik heb op Tweakers V&A een GTX 1060 met 6GB geheugen gescoord voor die bak. Alleen de 4K-HDMI dongle nog even terugvinden. |
Citaat:
|
Fittematrulle welke Dasty kan ik het best gebruiken om m'n peperdure 4K TV schoon te maken?
|
Mag plantennerderigheid hier ook? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik heb dus moeilijk veel zin in Daslook, want het is daslooktijd, maar hier staat dat dus nergens :bob: In Rotterdam stond het hele Park ermee vol en hier is het nergens te vinden :bob: En ik vind dat dus stom. |
Verkeerde soort nerderigheid.
|
Ik ga mijn brein is overclocken.
|
EENS EENS EENS EENS
|
heb je behoefte aan 32GB? draai je een stapel VM's op al je pc's of wat? :p of gewoon omdathetkan?
|
Citaat:
|
Citaat:
In m'n laptop heb ik 64GB en het is geen overbodige luxe, alleen Chrome eet al 10GB op een gemiddeld moment, en daar draaien wel met enige regelmaat 1 tot 8 VMs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mein nederlants iz ook nie soo goet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
For fuck's sake, ik heb dus een slotje aangevraagd voor deze topic en die krijg ik niet "Want het is Onzin." Toen een user ooit een keer opmerkte "Heuh, waarom wordt dat slotje erop gezet?" werd er nota bene door een FB gezegd "Users mogen ten alle tijde een slotje aanvragen voor hun topic en waarom zou deze regel niet voor Onzin gelden."
Krijg d'r huilbuien van. |
Naast niederlandsch, wil ik graag weten wat jullie server-specificaties zijn :ertur:
|
En dan lopen janken dat ik ze ongeschikt vind. Je doet alleszins veel moeite om het tegendeel te bewijzen.
|
Citaat:
|
Da’s kut
|
Ik gaf gewoon slotjes aan topicopeners als ze dat vroegen want dat is de regel. Hoe moeilijk is het?
|
Oh en dit oplossen is simpel.
"Sorry jongens wist ik niet, maar hier aub je slotje kusjes." |
Citaat:
Tijdsduur: 5 seconden |
Maar serieus toen ik forumdwaas was deed ik het na school tussen het WoW nolifen door. Wel een groter team, maar ook een drukker forum.
|
Citaat:
|
Perfect! Thanks Deadlock. Kan ik hier mooi even klagen omdat ziggo mijn thuis IP heeft gewijzigd halverwege vandaag en dus opeens niets meer werkte. Geen riot, geen git, geen mumble, geen adressenlijst, geen kalender, geen website. :(
|
Wtf er is gewoon op Admin uitgebreid over gepraat en ze beweren dat de regel niet bestaat. Dat ze hem niet kennen is mijn probleem niet...
Ik kan zelf niet meer zoeken op Admin helaas. |
Misschien een ongeschreven regel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet je nog een slotje hier?
|
Graag.