Dejongen2002 |
17-03-2019 10:12 |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt
Hallo
Ik ben 16jaar mijn ex vriendin ook wij hebben een goede relatie gehad van bijna 8maanden toen zei ze donderdag ineens ik maak het uit want ze wou vrij zijn ze was er nog niet aan toe om een vaste relatie te hebben.
Ik zei is goed maar is er nog kans op een relatie later is er nog liefde zegt ze nee dat is er niet ga verder met je leven en word gellukig, ik dacht van dat is niet de vriendin die ik heb gevraagd om een relatie zo'n raar antwoord dus ik zei na alles zo makkelijk ik snap dat niet zou je haast zeggen dat het nep was (zo voelde het voor mij op dat punt) ik zeg niet dat het zo is maar zo voeld het wel volgens haar was het niet nep maar ze wil gewoon vrij zijn ze zei dat ik het niet meer moest maken dan dat het is we zijn veel te jong ervoor.
Het toevallige was dat ik een paar dagen ervoor zat te typen met een andere meid die ik al kende voor haar en die zei tegen mij vind je vriendin het niet erg dat ik met je praat ik zei nee ze vertrouwt me wel want ik dacht dat ze dat ook deed want ik vertrouwde haar ook zei liep alleen maar tussen de jongens rond met haar opleiding enzo. Maar gister toen keek ik op spotify zag ik wat ze voor het laatst had geluisterd ik luister dat liedje eens en de tekst ging over waarom was je niet eerlijk vanaf het begin ik wist dat ze altijd van je hield houd van mij en laat niemand boven mij enzo terwijl dat nooit het geval is geweest maar ik denk als ik aan haar vraag als ze zo dacht dat ze toch nee zegt en dat ze zit van het gaat mij om mijn vrijheid wat ik eigenlijk best jammer vind van ik houd nog wel van haar ik wil haar graag te tijd geven maar ik heb het gevoel als ik dat doe en niet zeg dat als ze wel zo zou denken dat het niet zo is dat ze mischien ook niet meer terug komt dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen want het is voor mij net zoals voor haar ook nieuw.
|