![]() |
[sukkeltopic] weten jullie al wat je woensdag gaat stemmen?
Ik vind t maar lastig!
Daarnaast vind ik dat ze eigenlijk bij de stemwijzer bij alles wat je kiest het meeste negatieve wat er daardoor kan gebeuren erbij moeten vermelden Bijv dus bij: "iedere burger mag beslissen wat de overheid gaat doen" - Meest negatief: Het hele land stort in omdat 60% van de bevolking retarded is. Dan hou je mensen tegen die met goede bedoelingen op FVD stemmen en niet weten wat dat verder voor consequenties heeft tot zover mijn topic! Alvast bedankt voor het lezen en eventueel medewerken groetjes, betercore |
Nee, daar ga ik woensdag over nadenken.
|
Ik heb geen stemrecht :(
|
Niemand heeft stemrecht. Het heet kiesrecht. In dit geval passief kiesrecht, oftewel het recht om je stem uit te mogen brengen :P
|
Dus stiekem toch stemrecht HAHA
|
Citaat:
Citaat:
|
Te bedenken dat Conny en Tilly dus ook mogen stemmen :facepalm:
|
Citaat:
|
ik vind het maar stom dat de provinciale statenverkiezingen eigenlijk gewoon de verkiezingen voor de eerste kamer zijn :n
en de verkiezing voor het waterschap is echt flauwekul :ghe: |
Citaat:
|
Ik vind het ook verwarrend en daarom kan ik het onthouden.
|
Citaat:
U bent gecorrigeerd door een vmbo'er :ertur: |
Jongens, ik heb 5 jaar MAVO, en niets daarna :D Beetje blij zijn met het winnen van schaak van een doofstomme idioot :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Provinciaal ben ik al wel uit, waterschap wordt blanco of ongeldig omdat ik zelfs na een stemwijzer geen flauw benul heb wat de beste optie is :herp:
|
Citaat:
|
Partij voor patat? Wat is dat
|
Ik vind het echt heel lastig. Nu vind ik dat Lelystad Airport wel een dingetje, dus ga dat toch maar groot laten meewegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar anders koos ik voor de PiratenPartij! Zo'n mooie naam:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat het dom is, maar ja. Nu weet ik niks van de wereld, over 3-4 jaar waarschijnlijk een stuk meer. Dan kan ik waarschijnlijk wel een goede keuze maken over op wie ik ga stemmen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik het recht om te zeggen dat ik slimmer ben dan puddingpoeder. :ertur:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik verlies hersencellen hier
|