![]() |
Ik vind iemand leuk en weet niet wat ik moet doen
Ik vind dus iemand leuk, ik heb hem leren kennen op een online spelletje, we waren een beetje aan het spelen en grappig aan het doen en het kwam erop neer dat wij op het spelletje gingen trouwen. Toen dat was besloten begonnen we in privé een beetje te appen en elkaar beter te leren kennen, ik kwam erachter dat hij best wel heel erg lief was en ik naar hem toe kon met mijn problemen en langzaam begon ik hem toch wel heel erg leuk te vinden. Maar er zijn wat problemen, ten eerste ken ik hem alleen online. Maar we hebben in mei een meeting geplanned met de hele groep waarmee we spelen dus dan zien we elkaar. Wel hebben we met die groep gecammed wat heel erg gezellig was. Ten tweede hij is 19 (bijna 20) en ik ben net 16. En ook heb ik zelf problemen met geloven wat andere mensen zeggen, bijvoorbeeld als hij zegt dat hij me leuk vind (heeftie gedaan en daarom voelt het zo kut) geloof ik hem niet en voel ik me rot. Ik vind dan eigenlijk een beetje dat ik hem niet verdien, misschien komt dit doordat ik nognooit een relatie heb gehad maar ik weet het niet. Een online vriendin van me vind het niet leuk dat ik hem leuk vind omdat ze vind dat ik te weinig aandacht geef aan een andere vriendin van me, en omdat zij graag met hem wilt praten enz. Heeft iemand tips?
|
Ik zou wachten tot je hem in real life ziet. Dan pas weet je of hij echt leuk is, of gewoon leuk deed.
|
Waarom zou hij liegen over zoiets als jou leuk vinden? Heb je het gevoel dat je niet leuk genoeg bent?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga aan je zelfvertrouwen werken. Dan kan je hem straks wel gewoon geloven als hij zegt dat hij jou leuk vindt ;) Dat ben je namelijk ook! |
Update:
Z'n ex wil m terug en hij zegt datie me op t moment leuker vind dan z'n ex. Ook zitten we erover na te denken om een keer te meeten voordat die meeting met de groep is. Over dat gedoe met die ex, ik heb gezegd dat ik er het liefst geen mening over wil geven aangezien ik hem leuk vind en ik hem geen onnodig advies wil geven. Z'n vrienden zeiden dat z'n ex heel lekker was en ze haar zouden doen en ik zelf ben net een trol kwa uiterlijk. Iemand nog tips of advies? |
Citaat:
Kun je daarna kijken wat je ervan denkt |
Ik vind hem persoonlijk ouder. Een verschil van 3-4 jaar is vrij groot. Hij is al een volwassene.
Het belangerijkste is dat hij je leuk vind. Als je denkt dat je niet leuk genoeg bent, dan moet je zelf-vertrouwen uit je valies halen. Daar begint het al mee. Ik heb ook het gevoel dat mensen online leren kennen, erg sociaal is, maar ook gevaarlijk. Je gelooft hem niet, en daarom voel je je kut. Als je hem niet kent, dan ga je hem ook niet vertrouwen. Ik zou afwachten, er komt zeker iemand langs die je beter laat voelen. Bai |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |