![]() |
Vriendin zegt ineens dat 't te erg is
Hoihoi,
Nu vandaag ging ik naar m'n gf toe zoals normaal wel enzo. We deden weer vanalles en ook dingen die we normaal ook doen. Normaal/vorige keren vond ze het heel leuk en ook erna op app nogsteeds met veel love vanalles chatten dat ze het heel leuk vond en niet te erg, nu vandaag vond ze het nogsteeds tijdens dat we bij elkaar waren heeeell leuk niks anders aan haar of mij te zien maar nu in een keer er na op app zeggen dat het toch te erg was terwijl ze vorige keren het niet te erg vond. Nu heb ik echt geen flaaauuuw idee wat te doen en waarom ze het nu in een keer wel erg vond, dus het is idd onmogelijk om meiden te begrijpen:s (niet denken dat we altijd hetzelfde doen we doen ook zeker andere dingen dan alleen bij elkaar in huis) |
Wat bedoelt ze met te erg?
|
Ik snap er niets van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ff iets duidelijker. Heb je t over sex of eat bedoel je precies?
|
Het kan best dat ze van gedachten verandert. Probeer haar grenzen te respecteren. Dat iemand de ene keer iets wel wil, betekent niet dat diegene dat altijd wil. ;)
|
Citaat:
Ik heb al veeeel te veel aan dit forum dat mijn leven is besteed. Citaat:
Citaat:
maarrr ik neem aan dat ze het volgende keer geheid toch weer wil dus ja:facepalm: |
Slotje.
|
Jij komt thuis de nodige aandacht tekort ofniet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dwing haar nergens toe. Als ze niet meer wil, dan gebeurt het niet, dat lijkt me duidelijk. Zorg dat je haar de ruimte geeft om nee te zeggen en haar grenzen aan te geven. Zelfs als dat soms wat inconsequent is. Liever te voorzichtig zijn en een keer extra vragen of dit echt "oké" is, dan een aanrander worden. |
Om aan te vullen bij Elin3, als je haar toch blijft dingen tot dit soort dingen, dan zal ze uiteindelijk bij je weggaan omdat je haar geen ruimte geeft. En dan moet je naar iemand anders op zoek die ook dit soort dingen zou willen, en daar zijn er volgens mij vrij weinig van
|
Citaat:
|
"steeds weer niet"? Is dit vaker voorgekomen?
|
Citaat:
|
Vlak voor je gaat beginnen met je leuke activiteit, zou ik dan eerst nog 1 x vragen of het echt 100% ok is. Als het antwoord ja is, dan kan je gerust doorgaan. Is het nee of twijfel dan stop je op dat moment ermee.
Als ze dan later zegt dat het weer te ver is gegaan, dan moet je aan haar vragen hoe het zit, want dan kan jij er niks aan doen. |
Meisjes van 13 kunnen ook wel heel wispelturig zijn. Misschien vindt ze het ook wel heel leuk dat ze iets doet waarvan ze eigenlijk vindt dat het niet kan.
Maar als jij het irritant vindt kun je haar natuurlijk best zeggen dat jij er een rotgevoel van krijgt zo omdat je niet weet wat ze nou wil |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |