![]() |
Eastpak Resistance Tour(voor de hardcore mensjus)
Eastpak Resistance Tour 2 keer in Nederland:
15 November 2002 Tilburg 013. entree 22.00 euro en 24.95 voorverkoop en 25 November 2002 Zaandam Kade 22 euro(als ut goed is) en 24 euro eerste kan ook 23 zijn bands: Agnostic Front Biohazard Hatebreed Discipline All Boro Kings Death Threat 013 Kade Eastpak Resistance Tour Whehehe laat ik nou net in zaanstad wonen en al ene kaartje hebben:D:p |
:eek: wtf, komen die bands in de kade?? dat wordt echt knokken voor die paar honderd kaartjes....dan moest ik ook maar eens een kaartje gaan kopen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neh ff kijken ik was maandag bij vvv geweest die hadden nog
niks terwijl ut wel op de site stond. Ik heb ze iig gister gekocht en volgens mij was ik de eerste bij coc records dus ut zal misschien 2,3 dagen bezig zijn:D snap je ut nog?:D |
Wie gaan er heen?
|
is dat niet na EHCP ?
|
15 november en 25 november:)hoe me nie zo bezig met de ehcp want vinnut nie zo'n goeie line up
|
Citaat:
|
ik misschien, ligt eraan of ik dan zin heb om 25 euro in AF, Discipline, Death Threat en Biohazard te steken.
|
Het is verdomme wel weer een tering eind weg voor mij ... ik zal is over na denken waar kan ik die kaarten bestelen >?
|
Ik ben er op beide shows! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus als jij nog een e-mail adres weet er voor dat zou wel vet zijn . |
Citaat:
Ken je dat? |
Citaat:
ja daar heb ik al een e-mail naar gestuurd maar ze reageeren niet |
Citaat:
Probeer de juiste link eens, misschien helpt dat ;) |
Citaat:
ik had www.noizz.nl gecheckt en daar die e-mail naar gestuurd niet de link die ik had geschreven . |
22 euro.. tilburg.. mja als ik nog genoeg te besteden heb en er dan nog kaartjes zijn ben ik ook van de partij (vette bands!)
|
ik lees net op de Agnostic Front site dat ze op 13 november ook optreden, dan in de melkweg....ff afwachten wat dat gaat kosten....dan beslis ik wel wat ik ga doen, want als ik naar de kade zou gaan, dan zou ik toch eigenlijk alleen voor AF gaan(en een beetje voor biohazard), en dan is 22 euro bestwel veel :)
maar dat in de melkweg zal ook wel minimaal 10 euro zijn, plus dat ik er nog heen moet :( dus dat loont ook niet echt dan..... |
ik ga (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |