![]() |
Ik ben jongen 15 en ben erg verliefd op een meisje van 20 en zij ook op mij
Ik ben een jonge van 15 en ik vind een meisje van 20 erg leuk en zij mij ook maar we weten allebei niet of die wel kan wij zouden wel graag iets willen met elkaar maar weten niet of dit wel mag
|
Als je bedoelt of jullie seks mogen hebben is het antwoord nee. Dan is zij wettelijk gezien strafbaar al zal het in de praktijk niet zo’n vaart lopen.
|
En als we niks seksueel zouden doen zou dit dan wel mogen?
|
Citaat:
Het leeftijdsverschil is inderdaad groot, maar dat maakt het zeker niet illegaal |
En als we toch een keer besluiten om sex te hebben waar we allebei bij instemmen kan dit dan kwaad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou een meisje van 20 het erg vinden dat ik niet echt groten penis heb
|
Citaat:
Ik denk dat een meisje van 20 ook wel snapt dat jij als 15-jarige lichamelijk niet zo volgroeid bent als iemand van haar eigen leeftijd. Ze weet dat jij 15 bent en kiest er bewust voor om iemand die zoveel jonger is te daten. Dan zal ze daar vast niet heel veel moeite mee hebben. Persoonlijk vind ik 5 jaar leeftijdsverschil op die leeftijd wel heel veel! Je zit echt in een andere levensfase. |
Oh zo ja nee ik snap dat het voor anderen wel raar klinkt het leeftijdsverschil maar we vinden elkaar erg leuk ook al is het 5 jaar verschil uiteindelijk gaat het denk ik gewoon omdat je die genen leuk vind
|
Citaat:
|
Ja snap het was er eersten sestansie beetje bang voor denk maar snap het nu wel denk erg bedank voor het antwoord
|
Ik heb nog een vraag als ik het een keer met haar zpu doen waar zou ik dit het beste kunnen doen met haar
|
Citaat:
|
Maakt niet echt uit
|
je kan best een relatie krijgen samen. Maar als jullie seks willen dan moeten jullie het beiden willen. En vooral niet tegen anderen zeggen erover. officieel is het namelijk volgens de wet verboden om seks te hebben met minderjarigen als volwassenen. Dus dan zou zij gezeik kunnen krijgen omdat jij nog minderjarig bent.
|
Je loopt erg vooruit op de dingen. Gewoon eerst kijken of jullie elkaar wel echt leuk vinden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |