![]() |
Veilig naar school fietsen
Beste fietsfan,
De meeste scholieren vinden het belangrijk om veilig van A naar B te kunnen fietsen. Denk in jouw geval aan veilig rondfietsen door de stad, wanneer je naar school fietst. Vind jij dit ook belangrijk en wil jij, net als veel andere scholieren, je fietservaringen delen? Dit kan met de link onderaan dit bericht; die verwijst je door. Heb je even geen zin of ben je met iets anders bezig? Geen probleem, het is helemaal aan jou. Je zou mij er in ieder geval veel mee helpen en het duurt niet langer dan 3 minuten. Het delen van je ervaringen helpt andere scholieren om veilig van A naar B te fietsen, succes! https://docs.google.com/forms/d/1zIW...U5LPo/viewform (y) Groeten!:) Stef Bos |
Er stromen al veel ingevulde vragenlijsten binnen. Dankjewel allemaal!
Ik ben helaas nog niet waar ik moet zijn, dus mocht jij de vragenlijst nog niet hebben ingevuld: voel je vrij om dit te doen. :) Nog een fijn weekend allemaal! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk er trouwens aan om op 'verzenden' te klikken om de vragenlijst te voltooien. :)
|
Hoi allemaal,
Ik heb van sommigen de vraag gekregen of de vragenlijst gaat over wanneer je fietst door een drukke straat of juist een rustige straat. Goede vraag! :) Antwoord: het gaat om fietsen tijdens de ochtend- of middagspits. Dus wanneer het druk is op de weg en er veel andere fietsers en automobilisten deelnemen aan het verkeer. Fijn om te horen dat de meesten het leuk vinden om de vragenlijst in te vullen :) Groetjes :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |