![]() |
Schoolreis & & aftrekken, goed idee?
Hoi!
Van 8 tot 10 mei gaan we met de school naar Duitsland. We gaan daar ook 2 nachten blijven slapen. Mijn vraag is nu, het zijn kamers van 4 personen (jongens). Ik weet dat ik er (net zoals thuis) ook wel eens zal willen aftrekken, maar lijkt jullie dit gepast? (Onder deken, ofc) Enige andere ideeën? Alvast bedankt! Groetjes, Jonas |
Je kunt toch wel 2 dagen zonder aftrekken?
En als je dan zo graag daar wil rukken kan je dat het beste in de douche ofzo doen, niet in bed. |
Weet ik niet. Soms doe ik 5 dagen zonder, dan moet ik gwn effe trekken, komt soms zo opeens op ;-)
Douche is goed idee. Thanks! |
Douche of wc
|
Citaat:
|
Ik ruk soms een paar weken niet.... des te lekkerder. Of je het witte goud hebt of niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf nee eeewww
|
Citaat:
Serieus....als ik zo lang niet zou trekken zou ik exploderen. En ik heb echt niet zo'n bijster hoog libido hoor. |
Het waren Drie dagen Twee overnachting B-spell denk ik dan . Je kan wel is zonder fappen . Ik ben nu wel benieuw hoe het is gelopen . We zijn al bijna een maand verder . En we hebben niets meer gelezen van je B-spell
|
Citaat:
Ik vind het een beetje heel erg ongepast om te vragen of dit hem is gelukt, aangezien je er een soort lolletje van maakt... |
Sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
Snap je? Dat is waarom ik zo uitviel😅 |
Wat er ook gebeurt zou zijn Het lukt toch altijd . Of hij twee nachten zonder fappen kon . In de douch of wc heeft gefapt Of hij met de drie ander jongens samen heeft gefapt .
|
Ja nu weten we het wel HipkeXl. Er staan legio vieze verhaaltjes op het internet, misschien kun je dat gewoon lezen ipv leuren om details van een onschuldige forumer.
|
De beginvraag is hier misplaatst . Wat ik er over denk minder . Als jij vind ,dat ik op vieze verhaaltjes uit ben ,is er een kronkel in jou hooft dat fout zit .
|
Nou is het wel weer genoeg geweest.
Edit: dan moeten jullie dus niet doorgaan |
Ik stel inderdaad voor om dit op de wc of douche te doen. Anders kun je het in de nacht onder de dekens doen maar dan zit je met je kamergenoten.
|
Citaat:
|
Zo denk ik er ook over .Geen advies nodig .
|
Slotje.
|
Forumbaas naamzoek voor slotje, het kamp was inmiddels een maand geleden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |