![]() |
Mezelf gesneden
Nou hoi, vorige topic(met foto) werd verwijderd.
Ik werd dus fucking geirriteerd en boos ergens van en snee mezelf en dat was bij 1 snee echt diep(zo diep dat beeste uit elkaar ging staan en je echt het vel kon zien). Bloedde heel erg en sprintte gelijk naar beneden voor verband. Hoe ga ik er voor zorgen dat mn ma dit niet ziet? |
:facepalm:
De schade is al aangericht. En waar heb je jezelf gesneden? |
Citaat:
|
Waarom werd je boos?
|
Citaat:
|
Ja, eh, niet. Als je je goed diep hebt gesneden is het misschien verstandig om er door een arts naar te laten kijken in verband met eventuele hechtingen en infectiegevaar.
Nadat je dat hebt gedaan - probeer een andere manier te vinden om met je emoties om te gaan. |
Heb je dat vaker gedaan?
|
Citaat:
|
Ga er eens met je huisarts over praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat je belangrijke zaken hebt dan het voor je moeder verbergen. Als het niet te diep is kan je proberen het met een pleister dwars over de wond de randen tegen elkaar te plakken. Veel belangrijker is dat je hulp krijgt. Als jij je zo rot voelt dat je jezelf pijn gaat doen wordt het tijd om jezelf hulp te gunnen. Je hoeft je niet zo te voelen en er zijn andere manieren om spanning kwijt te raken.
|
Citaat:
Ondertussen zowat 24 uur verder, de wond schoongemaakt met water net, deed heel veel pijn. Nu weer in het verband omdat het bloeden nogsteeds heel snel is en de wond is steviger dus voelt niet meer zoals het zo kon doorscheuren. |
Wat een aandachtstrekkerij allemaal zeg. Dat daar niets tegen gedaan wordt....
|
Citaat:
|
Gap, geloof me. Het wordt wel heel knap als je nu dit alsnog weet te verbergen voor je ouders. PRAAT MET ZE! vertel het aan ze
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PRAAT MET JE OUDERS!! DIT MOETEN ZE WETEN |
Pudding, dit heeft op deze manier geen zin. Dodo vindt het niet nodig en een paar hoofdletters gaan daar weinig aan veranderen. Zo werkt het nou eenmaal. Tof dat je wil helpen, maar niet iedereen vindt dat hij/zij jouw hulp nodig heeft. Lekker laten gaan dan.
|
Don’t feed the trolls.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |