![]() |
.avi DivX Movie maar geen GeLuId ??
:( Hey people,
Ik heb pas een film geDL (John Q){DivX} kwaliteit, maar het probleem is er komt geen geluid, ik heb alle codecs bijna geDL, maar toch komt er geen geluid uit, wel perfect beeld, maar NO SOUND. Kan iemand mij daaraan helpen please, thanks :( ooo nog iets dit zegt ie wanneer ik de film wil kijken Kan geen juiste decompressor downloaden. (Fout=80040200) en dan speelt ie gewoon af, maar geen geluid |
Je mist dus een codec.....
heb je het nimo pack al binnen? |
Of de film is niet goed....
|
Laatste tijd zijn er wat meer films met de AC3 codec, probeer die eens te downloaden.
>>>nietzman, ik weet niet of die al in Nimo zit :) |
jup, das AC3 codec, heb het ook ja. Wel beeld geen geluid. FF die installer voor NT downloaden (als je XP heb) en dan werkt hij...
-Lunchbox |
Jep het is waarschijnlijk de AC3 codec zoals al is gezegd, had daar ook last van met Oceans eleven maar nu gelukkig nie meer
|
Bedankt voor alllll jullie replies, het geeft eindelijk geluid
Cya Later Guys :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Kan alleen nog oudere builds vinden en de officiële nimo site werkt niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
mja... zover was ik ook wel gekomen, maar ik krijg die zooi nooit binnen met 3 bytes/s |
Citaat:
|
Citaat:
zou je 'm naar orion@orion.endoria.net willen mailen? das mijn eigen servertje, dus onbeperkte mailboxcap. tia |
Citaat:
http://www.tweakers.net/meuktracker/2555? hier staan ook een aantal mirrors ;) |
Citaat:
thnx m8 :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |