![]() |
Eerste date op Tinder
Hallo,
Ik ben Gerben en ben 18 jaar. Sinds gisteren ben ik gematched met een leuke meid. We hebben elkaar gesproken en wilen binnenkort afspreken. Alleen 1 probleem. Ik ben erg nerveus. Als ik haar ontmoet krijg ik een rood hoofd en begin ik te trillen uit spanning. Daarnaast kan ik best awkward zijn, ik ben bang dat ik stil val tijdens mijn eerste date. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze fouten niet maak? |
Doe date doen. Iets gaan doen actief
|
Citaat:
|
Wees gewoon jezelf. Zij zal ook zenuwachtig zijn. Dat is heus niet gek. Stel open vragen en hou de sfeer gewoon ontspannen. Doe niet te geforceerd. Gewoon een leuke date van maken
|
Als je van te voren aangeeft dat je zenuwachtig voor deze date, dan zal ze dat vast wel begrijpen. Zij is vast ook zenuwachtig
|
De beste manier om dit structureel op te lossen is oefening. Praten met meisjes in dit soort settings. Dat helpt echt, je wordt vanzelf minder zenuwachtig als je het vaker hebt gedaan. Dus zelfs als deze date een tegenvaller is - je valt inderdaad vaak stil, of zij is simpelweg niet zo interessant of zo - dan is het ervaring die je hebt opgedaan voor de volgende date.
Mocht het met deze niets worden, spreek dan gewoon eens af op een terras met een meisje waar je verder niets van verwacht, geen date, om te oefenen. Als je haar goed kent kun je het zelfs letterlijk benoemen dat je wilt oefenen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |