![]() |
Festival tas?
Hay!
Dus, volgende week is Pinkpop en dit word de 4de keer dat ik ga, echter heb ik elk jaar die struggle met of ik nou een koffer meeneem of een grote tas. Een koffer ziet er toch wel altijd een beetje malloterig uit al is het wel handig. Toch vind ik een tas wel beter, maar vorig heb ik een tas besteld en die was toch blijkbaar wat te klein. Mocht je een goede grote (voetbal)tas kennen, dan zou ik het zeer op prijs stellen als je me een linkie stuurt om het bestellen. Danku! |
Als je tas te klein is moet je gewoon minder spullen meenemen. Begin met alles wat ook maar IETS met hygiene te maken heeft!
|
Citaat:
De tas die ik vorig jaar heb gebruikt is inderdaad wel wat aan de kleine kant maar ik neem wel mee wat moet! |
Koop een grote reiszugzak. Dat is fijner sjouwen dan een koffer of sporttas.
Bron: 19 jaar festivalervaring. |
|
Citaat:
|
Oh dat zou ik echt niet kunnen. Ik heb m'n big-ass slaapzak en luchtbed nodig, anders ben ik 3 dagen lang niet te genieten. Vorig jaar op DTRH had ik weinig geslapen door alle hitte en op maandagochtend snapte ik zo hard dat m'n vrienden bijna bang werden. :')
Qua eten doen we altijd dat iemand met de auto boodschappen doet en die gaan we dan later halen. Gebakken eitjes met spek voor het ontbijt zijn een traditie (en een must!) |
Slaapzak los dragen et voila, zeeën van ruimte in je tas! :eek:
|
Kussen is ook behoorlijk ruimtevretend. Neem zo'n opblaasding mee die je voor een Euro ergens kunt kopen of, nog beter, prop een paar kleren in een hoesje van je slaapzak en klaar (y).
|
Alleen proleten zoals Ertur gaan naar dit soort meerdaagse festivals.
|
Backpack inderdaad. Fijn tillen en je kan je hele huisraad meenemen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|