Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Help plsss (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1952907)

UhmSem 05-06-2019 16:58

Help plsss

Nou ik ben nog redelijk jong (sorry ik noem geen leeftijd) maar ik wil heel graag een vriendinnetje. ik heb nog niemand op het oog maar ik zoek wel een vriendin. het probleem is ten eerste heeft iemand tips om een vriendin te vinden. en ten tweede ik ben bang dat ze me raar zou vinden en zo en daar word ik nogal onzeker van dus pls help.

Van een anoniem jochie

UhmSem 05-06-2019 16:58

Citaat:

UhmSem schreef: (Bericht 34622442)
Nou ik ben nog redelijk jong (sorry ik noem geen leeftijd) maar ik wil heel graag een vriendinnetje. ik heb nog niemand op het oog maar ik zoek wel een vriendin. het probleem is ten eerste heeft iemand tips om een vriendin te vinden. en ten tweede ik ben bang dat ze me raar zou vinden en zo en daar word ik nogal onzeker van dus pls help.

Van een anoniem jochie

Haller 05-06-2019 17:37

Begin maar met iemand zoeken die je leuk vind.

Elin3 05-06-2019 18:41

Een relatie willen is vaak niet zo'n succesvol uitgangspunt. Zorg dat je wat contact hebt met meiden, zorg dat je tijd met ze doorbrengt, met ze praat, etc. Als je dan iemand leuk gaat vinden, kan je altijd nog over een relatie gaan nadenken. Een relatie puur om het hebben van een relatie gaat je waarschijnlijk tegenvallen ;)

JaapieEleven 05-06-2019 20:15

Ik wil graag aanvullen bij Elin3 met dit: Het is te geforceerd om een relatie te willen. En als je dat doet, dan is de teleurstelling groter omdat het dan niet lukt. En daar word je alleen maar onzeker van. En dat is niet nodig

UhmSem 08-06-2019 11:35

Thx jullie tips zal ik proberen te volgen

bartus 08-06-2019 20:24

Je moet het gewoon afwachten, gestresst op zoek gaan heeft geen nut.
Laat het gewoon op je afkomen.

Zoals je al schrijft ben je redelijk jong dus ik ga er vanuit dat je nog op school zit? Praat eens met wat meisjes (niet forceren), kan echt overal over gaan, gewoon iets simpels en vanzelf maak je misschien wel met iemand een connectie.

succes.

Meisje1515 08-06-2019 23:12

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34622499)
Ik wil graag aanvullen bij Elin3 met dit: Het is te geforceerd om een relatie te willen. En als je dat doet, dan is de teleurstelling groter omdat het dan niet lukt. En daar word je alleen maar onzeker van. En dat is niet nodig

en dan nog als aanvulling op jullie allemaal, TS, weet alsjeblieft ook dat er een negatieve kant zit aan een relatie, en zeker omdat je aangeeft dat je nog jong bent, kunnen "relaties" anders overkomen en heel erg verschillend zijn naar mate je ouder wordt.

Ik zou gewoon even wachten en je er niet zo veel mee bezig houden. Het klinkt allemaal heel leuk, alleen je bent niet in een snoepwinkel waar je iets randoms uit kan kiezen. Wacht totdat het vanzelf op je af komt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.