![]() |
14 SEPTEMBER: BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein
Nou mensen, eindelijk is het zo ver :)
Na veel gezeur, gepraat, etc staat vast dat 14 sept de boekbespreking van het boek buitenstaanders is. Er is een commissie gevormd, van mensen die bijna altijd, in het principe altijd meedoen :) Lijst meelezers: stroopwafel ieke Kat Rufus Lee LUH-3417 PV scimmia Paranoide vleermuissie SoundOfSilence vinyl ekki xxDomingoxx Ben ik iemand vergeten? Nou, ondertussen kunnen hier problemen met het boek, leuke regels, opmerkingen etc gepost worden :) |
mij :mad: :p
|
Citaat:
Ik pleur je er wel bij :) |
Citaat:
|
Leuk dat ik in de commissie zit, maar ik vrees dat ik deze eerste keer moet overslaan :(
Maar de volgende keer doe ik 100% ckers mee. Ik moet nl. nu heel erg rap een boek voor engels, nederlands lezen en een boekverslag voor wereldlit. inleveren. En ik ben al begonnen in dat andere ned. boek |
mijn bieb had het boek niet :mad:
maandag kijk ik nog een keer, en anders, sorry, maar dan doe ik niet mee :( scimmia, als mijn bieb het boek maanda heeft mag je me wel in de commissie zetten :) (het lijkt me wel zo leuk om het eerste boek iig wel mee te doen :)) |
Ik denk dat een boek als dit niet al te moeilijk te bemachtigen valt wanneer je een tweedehandswinkel binnenwandelt. Op kosten jagen wil ik niemand, maar het is best een aardig boek, waar twee euro wel goedbesteed aan kunnen worden.
De meeste De Slegte's hebben het denk ik wel. Ik ben er trouwens in begonnen en stond even te kijken bij het volgende fragment, meteen op de eerste bladzijde: "Dat de auto te water was geraakt was daarentegen geen toeval." LUH-3417 |
Citaat:
|
Ja, dan wordt het al weer lastiger. Ik zette het voorstel neer om mensen die bij hun bibliotheek bot vingen nog een ander idee te geven, voor zover ze dat zelf al niet kregen.
Mijn opmerking over het boek van gisteren kan overigens vergeten worden. Het komt later weer terecht, dat toeval. LUH-3417 |
is dat niet een beetje erg snel, 7 september?
nouja, ik heb dan m'n boek nog niet uit, begin net met een 'nieuw' leven. |
Citaat:
*kruipt weg in hoekje* |
Citaat:
anders kom je helmaal niet meer in de commissie :) en ekki, als je zaterdag was begonnen met lezen, hoef je maar 12 bladzijden per dag te lezen, dus lijkt mij goed te doen |
Ik ga proberen om mee te doen deze keer, als ik het boek kan vinden + als ik tijd heb...
|
Citaat:
|
Citaat:
evt week uitstel, ik wacht de reacties wel af :) Citaat:
Ik zet je bij de lijst :) Citaat:
Citaat:
Ik zet je dr bij :) Citaat:
Dat was iets van 6 euro, het kwam voor mij zo uit :) Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 'm alweer uit :o 2 nachten een paar uur gelezen.. maar ik ga 'm nog een keer lezen :)
Een week uitstel maakt mij niet uit, als het voor veel mensen handig is -> doen. |
sorry, ik doe dit boek niet mee, want de bieb had het boek weer niet :(
en ik denk, dat wanneer ze hem wel weer hebben, ik niet genoeg tijd meer heb om het boek te lezen... |
Ik ben reeds over de helft. Morgen heb ik hem uit. Ik heb aantekeningen gemaakt in een tekstbestand.
LUH-3417 |
Citaat:
patser :p ben pas op blz. 29 :( het schiet niet zo op.. |
Citaat:
Maar goed, succes met de boekverslagen! dat je ze snel en goed af krijgt :) |
Sorry. Ik zal proberen langzamer te lezen. :)
LUH-3417 |
Citaat:
|
Het spijt me, stroopwafel; ik heb hem uit. Ik zal het niet meer doen.
LUH-3417 |
Nu is 'ie dus echt verplaatst naar 14 sept :)
|
Citaat:
|
Bij onze bieb was hij al niet te krijgen!!!!!!!! :mad: IK heb hem maar bestelt en hij zou er volgende week zijn. Gelukkig red ik het dan nog wel. ;)
|
Citaat:
het gaat hier ook ineens een stuk sneller :o :p |
jippie, het boek is er!:D
|
*vreugdedansje ter ere van het boek van scimmia*
|
ik kan toch meedoen
het boek was er wel op school :) |
srry, kweet het, ben een beetje laat (was druk), maar zou ik pleaze ook nog mee kunnen doen... (heb net het boek geleend :) )
|
Citaat:
*doet Iers vreugdedansje* gaaf :D Citaat:
Citaat:
|
ik heb straks 2 lessen, en dan 3 tussenuren achter elkaar :) (=2 uur en een kwartier), dus ik kan lekker lezen op school :)
|
Citaat:
|
Kan deze simpele ziel zich dan ook nog bij de leesgroep voegen?
T lijkt me heel erg leuk idee, ben benieuwd naar de discussie en besprekingen die eruit gaan komen. |
Citaat:
enne, ik heb morgen weer 4 tussenuren achter elkaar, dus ik denk dat ik em morgen al uitheb... |
Citaat:
maar dit is geen chattopic :p het hoort over het boek te gaan en geloof ik niet over de leestijd en de kansom te lezen :) |
Citaat:
wilkommen ;) |
ik wil ook wel bij de leesgroep eigenlijk...
weet wel niet of ik altijd kan meedoen, deze keer zal ik proberen maar ik ga pas de negende naar de bibliotheek, dus moet ik het in 5 dagen uitlezen (hoop dat dat te doen is). en dan moeten ze het natuurlijk nog hebben. maar anders: i'm in!! |
Citaat:
als je op school veel tussenuren hebt kan je em ook meenemen, om em in de tussenuren te lezen :) ik hoop voor je dat ze em nog hebben, als jij naar de bieb gaat |
Citaat:
dan zet ik je erbij :) Citaat:
Met af en toe wat extra tijd, is het makkelijk te doen :) |
Anneee doet ook mee :p
|
Citaat:
|
Kat heeft actieve bui gekregen en gaat ook meelezen.:)
|
Citaat:
ow, je hoeft op school niet voor het boek te kijken, want die heb ik al :) |
Citaat:
|
alle exemplaren in de obwageningen zijn uitgeleend! :p
|
Citaat:
Moet je hier even kijken :) En anders... Morgen weer naar school :p |
Citaat:
ik was vanmiddag in de bieb, en ze hebben em wel in doorwerth en oosterbeek, maar in renkum zijn ze 'em aan het bestellen. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |