![]() |
VI League
Doet er iemand mee met de VI League??
Anders zouden we bijvoorbeeld onze eigen scholieren.com competitie kunnen doen??? Wie heeft er zin???? |
Als jullie meedoen, schrijf je dan in onder je forum naam. Mijn team heet dan FC The Senna Fan ofzo, zodat je een beetje herkenbaar blijft.
|
ik ga hem nu maken, Diamond was al in gebruik, diamondvoodoo past niet dus maar diamondvoo ervan gemaakt.
Ben ff alles doorlezen. ik vind het idee ok. |
was jullie opstellingen?
Plaats hem hier enne ik kan me team toch maken voordat wij een onderlinge competitie (zouden) kunnen beginnen? |
Vonk
Van der Weerden Luypers Fehèr Stefanovic Landzaat Ono Van der Vaart Gluscevic Hoogendorp Kezman naam: daan_afca geloof ik, maar moet verander ik straks ff denk ik |
Is wel leuk om te doen en denk dat ik een goede kans maak met me team
vd vaart (goals en assist) pierre (goals) bommel (goals assist) landzaat penalty nemer ja gaat goed komen, heb in ieder geval GEEN travestiet, die krijgt teveel gele kaarten |
Citaat:
Travestiet??? wie is dat? |
Keeper: Moens
Verdediging: Olfers, Stefanovic, Vreven, Paauwe Middenveld: Van der Vaart, Landzaat, Van Bommel Aanval: De Witte, Bobson, Schulp |
Citaat:
|
Citaat:
Hahahaha, ik heb hem juist wel. Idd, krijg ik wel veel gele kaarten, maar hij is wel nuttig. |
jevric
olfers, ooijer, zwaanswijk molhoek, v/d vaart, buskermolen, sergio v/d Eede, v. hooijdonk DENNEBOOM!! Maar ik doe met team master van het AD mee, en daar heb je een maximaal buget, maar otch een goed elftal |
moens
vreven stefanovic olfers féher landzaat van bommel vd vaart nurmela van hooijonk demouge |
Dit is mijn team:
Waterreus Zwaanswijk Feher Zonneveld Stefanovic Landzaat Broerse vd Vaart Hoogendrop Hooijdonk Selakovic Goed of niet??? :) |
Aele United:
de Vlieger Feher Stefanovic Zwaanswijk Luijpes van der Leegte van Bommel van der Vaart van Hooijdonk Selacovic Hoogendorp Reserve: Malkowski Zonneveld Kras Meerdink Broerse Valeev den Ouden |
hoogendorp doe je goed mee heb er spijt van dat ik die niet heb... :( kan dat nog trouwens als je team al klaar is???
zeker alleen in transferperiodes????? En nog een vraag...als je een speler als verdediger hebt en hij speelt in principe als middenvelder wat dan??? Heb het wel gelezen maar weet niet meer waar. Worden de punten dan als verdediger bij die speler opgeteld (waar jij heb hebt geplaatst dus) of als middenvelder waar die in werkelijkheid dus staat |
weet het al!!
als een verdediger in de pits bijv gaat staan dan krijgt ie als ie scoort de punten als van een verdediger. LEUK!! :) |
Mijn Team:
---------------------------Moens----------------------------------- -----Vreven----Chivu--------------Stefanovic----Bouma------ -----Hersi--------------Schreuder-----------Landzaat-------- -----Denneboom-----Van Hooijdonk-----Culina---------- Maar of ik hiermee veel puntjes haal.... :rolleyes: Ik weet t niet, laten we t hopen. (y) :D (Ik had Van Vossen moeten nemen in plaats van Culina... klote dat je niet kunt wisselen buiten de transferperiodes :( :mad: ) |
is er eigenlijk al een subleague gemaakt? (kan het hier niet echt uithalen?) en zo ja wat is het wachtwoord enzo, en zoniet, wie gaat hem dan maken?
|
ik heb nu een kut team maar ik doe wel mee ga alleen zorgen dat ik het nog kan verranderen anders maak ik er een nieuwe!!!
Dus als iemand me kan vertellen hoe ik het moet verranderen doe dat dan !!! Ik vraag wel een paswoord aan ik zal hem zo posten!!! |
Je kan niet veranderen, maar je kan wel met zoveel teams als je wil meedoen, alleen dan heb je wel veel email-adressen nodig.
|
Dit is mijn team:
Waterreus Zwaanswijk Feher Zonneveld Stefanovic Landzaat Broerse vd Vaart Hoogendrop Hooijdonk Selakovic vind hem goed...! ja maak ff iemand een aan hier. Mijn team heet The Voodoo's |
ok subleauge:
naam = scholieren ww = 95415968 |
als het goed is ben ik nu ook in de competitie: The Voodoo's
|
mijn team is:
gentenaar Nascimento Vreman Fortes Rodriquez Grujir V.D. Vaart V. Bommel Landzaat Hogendorp V. Hooijdonk Denneboom |
Dit is die eerste scholieren.com groep die ik had gemaakt. Maar ik was mijn code kwijt.
Scholieren.com 57205792 Schrijf je ff gezamelijk in. |
Nu zijn er 3 competities van scholieren.com
|
mijn team is Presidents
Maar ik zie jullie namen nergens hebben jullie dat ook |
Citaat:
boeit me niet ik ben bij joues en de gewone 'scholieren' aangemeld (bij deze zijn er al meer aangemeld) |
Citaat:
Dit geval Scholieren.com (of scholieren) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik ben nu in de competitie beide van jullie en ik heet The voodoo's |
Dus, de 2 scholieren.com league zijn:
scholieren 95415968 scholieren.com 57205792 Schrijf je in!!!! |
WELKE DOEN WE NOU WANT NU ZIJN ER EEN AANTAL BIJ VERSCHILLENDE COMPETITIES, zal ik anders een nemen die we allemaal doen (of iemand anders die die ff aanmaakt)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |