![]() |
Wat als je niet mag schelden?
Bij beeldende vorming (handvaardigheid) gaat er bij nooit iets goed, ik kan het echt niet. Ik begin dan wel eens vervelende woorden te zeggen. Dat mag niet van de docent, maar ik wil dan wel wat roepen, wat het is dan echt gvd superkut. Wat zeggen jullie als je niet wilt schelden maar wel gwn even wat wilt roepen?
|
Godverdekleretyfus
|
ik heb n klein vermoeden dat dat ook niet mag :D
|
Jezus Christus
|
Citaat:
|
Mozes kriebel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kak. Of vloek in een andere taal (Y)
|
Mijn moeder gebruikt alleen maar dingen als: Blikje! Maar ja ik vind dat echt heel kut om te zeggen
|
Citaat:
Dat woord heb ik een keer gezegd bij duits. Docent werd helemaal gek :D Dat ging ongeveer zo: HOE DURF JE ZO'N WOORD IN MIJN LOKAAL TE GEBRUIKEN!!! SCHWEINHUND IS EEN WOORD DAT NEDERLANDERS VOOR DUITSERS HEBBEN BEDACHT! HET IS EEN SCHANDE VOOR DE DUITSE CULTUUR, BEVOLKING EN DUITSLAND IN HET ALGEMEEN:mad::mad::mad::mad::mad: |
:rolleyes:
Ik bedoelde ook meer een taal die niet op school wordt gegeven. Deens, Noors, Italiaans, weet ik veel. |
Ik vind dat een van de meest bizarre dingen van gristenen. Heck ipv hell zeggen, potverdorie ipv godverdomme en dat soort onzin. Dus je gelooft in een god die niet beledigd wil worden door een scheldpartij met zijn naam? Een god die blijkbaar een dergelijke scheldpartij ook hoort? Maar die god is zo dom dat hij niet doorheeft dat je eigenlijk denkt "godverdomme"? Of dat hij niet doorheeft dat potverdorie daar van afgeleid is?
Gefeliciteerd, je gelooft in een god met de intelligentie van een benedengemiddelde 2VMBO'er :herp: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allahverdomme
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt nablijven xD |
BEK HOUDEN STOMME KLONT
|
JA LATEN WE LUISTEREN NAAR EEN SPONS
|
Ik scheld vaak in het Frans of Grieks, Fransen en Grieken vinden dat leuk, de rest verstaat het toch niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Merde
|
Citaat:
|
Destruct ben jij een tukker?
|
Citaat:
|
Poep!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik roep overigens ook heel vaak prutsers. Ik moet een beetje op mijn woorden gaan letten want klein kind en zo.
|
Citaat:
|
Precies.
|
Citaat:
Overigens, je moet gewoon POTVERDRIEDUBBELTJES zeggen, werkt ontzettend goed |
Miljaar of nondeju natuurlijk
|
Citaat:
|
Kanker kut anus weer.
|
Wat als je wel mag schelden?
|
Citaat:
Citaat:
|
tering.
|
Tyfus
|
Destruct!
|
Jeetje pietje.
|
Citaat:
Put. |
Maar wat als dat soort woorden worden veranderd naar scheldwoorden.
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM |
Citaat:
|
Moet je andere woorden bedenken om ermee schelden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |