![]() |
Porbleem kwa partners
Hey zo hoe zal ik beginnen.
Ik ben een jongen en 16 Ik heb een relatie met een geweldige jongen. Ik zou me weinig beters kunnen wensen. Ik voel me goed en veilig bij hem. Maar het probleem is iets wat ik vroeger heb gedaan. Ik was voor een lange tijd een soort sex slaafje. Ik vond het ook erg leuk om te doen. Nu is het probleem dat ik ondanks dat ik het niet meer doe steeds erger en erger in de verleiding kom. Alleen ik wil echt niet mijn relatie kwijt. Maar ik wil hem ook niet kwetsen door het achter zijn rug om te doen. Maar ik zou ook weer niet op een slaaf manier sex met mijn vriendje willen hebben Wat zou ik nu het beste kunnen doen? Ps: ik heb het er al met hem over gehad alleen moeten we wel nog tot een oplossing komen. |
Het is in ieder geval positief dat je het met hem besproken hebt. Maar doe je het niet meer omdat hij het niet wil?
|
Goed praten is goud. Samen een oplossing vinden?
|
Ja maar wat zou een oplossing hier op zijn, misschien dat ik het 1 keer in de maand mag?
|
Citaat:
|
Waarom is het niet leuk om zo af en toe de slaaf van je vriendje te zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was je vrijwillig een seksslaafje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang je het maar leuk hebt. Als jij lekker een drol wil draaien op de buik van je partner en je partner vindt dat okay dan is daar niets mis mee. |
Citaat:
|
laat antwoord maar bedankt voor jullie mening
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |