![]() |
verwijderd
verwijderd
|
Precies hetzelfde mee omgaan als wanneer je een crush hebt op een lesbische vrouw die jou niets vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet je gevoelens aan de kant, dat wordt hem gewoon (nog) niet.
Ze wilt overduidelijk niet, dus als je jezelf dan gaat opdringen aan haar is de kans nogal groot dat ze zich van je zal wegduwen |
Ja, ook al zou ze wel lesbisch zijn. Dan kan zij jou alsnog niet leuk vinden. En als je haar dan zou zoenen vindt ze dat nog steeds vies.
Dus, het wordt niks tussen jullie twee. Je kan het haar vertellen, met als gevolg dat jullie vriendschap verandert, of je vertelt het niet en beseft dat verliefdheid altijd over gaat. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pech gehad. Niets mee doen. Als je haar wat gaat voorstellen, dat kan. Maar dan verandert dus je vriendschap mogelijk als zij er totaal niet open voor staat.
Als je haar gaat aanranden ofzo, dan heb je sowieso een groot probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan uit haar/zijn posts halen dat hij/zij een troll is van 30+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh wait. :ghe: |
Je gaat gewoon niet iemand aanranden.
|
Ok, het is nu heel simpel. Stel je voor dat je de waarheid vertelt:
Ga weg bij haar. Neem een hoop afstand, anders ga je een keer over de grens, en kan je nog worden aangeklaagd wegens aanranding/verkrachting. Laat haar met rust, uit zelfbescherming |
Jezus denken jullie nu echt dat ik me beste vriendin ga aanranden🤦*♀️ Jullie zijn gwn dom om dat te geloven en btw ik ben hier niks mee😑
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zou uit zelfbescherming een wat afstand kunnen nemen. Niet omdat je haar wilt aanranden, maar zodat je je gevoel wat kunt laten afvlakken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |