![]() |
Ik ben zo blij als een ei
Dat mijn neus naar voren zit en niet opzij.
|
🥚
|
Voeg mij op snapchat @daniëlla24
|
Dankje voor het toevoegen, ik stuur straks wel een mooie foto
|
lol
|
Hallo
|
Citaat:
|
Dankje @puddingpower voor het toevoegen. Ik stuur zo even een mooie foto
|
Citaat:
|
Ik heb zojuist een gebakken ei gegeten.
|
Op de Afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen, 67 mensen konden worden gearresteerd.
|
Glanerbrug. Heeft. Kabeltelevisie.
Nadat de burgemeester van Enschede de kabel vanmiddag plechtig in gebruik heeft gesteld, kan Glanerbrug, Sky Channel, Music Box, TV 5 Abonneetelevisie en de Russische televisie ontvangen. Wanneer Glanerbrug riolering krijgt is nog niet bekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zo goed
|
Stoplicht op rood
Stoplicht op groen In Almelo Is altijd wat te doen |
Als puntje tot paaltje komt dan gaat de hele wereld exploderen.
|
In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst, 3 mensen overleden onmiddellijk, 5 na enig aandringen.
|
Het weer: Met 30 graden wordt het een warme dag, met 22 graden wordt het een aangename dag, en met 5 graden wordt het een gure dag.
|
Dan volgt nog een waarschuwing voor de scheepvaart: Pas op.
|
|
In Frankrijk heeft een vrouw een man met een Aldi stokbrood geslagen. De man overleed onmiddelijk.
|
Citaat:
Je bent een oen Ik koop wel een schoen En dat gaat boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem |
In Duitsland heeft een man zijn braadworst laten zien in de trein. Meerdere mensen zijn in shock.
|
Ik schiet schapen dood in gta.
|
In België bij een friettent zei een man tegen zijn kind dat hij zijn wafel moet houden.
|
In Engeland is niets gebeurd.
|
In Amerika heeft Donald Trump een glaasje water gedronken. Mensen verdenken hem voor reptiel.
|
In Luxemburg is een man flauwgevallen nadat hij de benzineprijzen zag. Er zijn meerdere getuigen.
|
In Zwitserland werd een Nederlandse tourist helemaal gek toen hij erachter kwam dat hij niet met de euro kon betalen. Er zijn meerdere gewonden.
|
In Italië is een man opgepakt nadat hij een Pizza in het gezicht van de maffia baas gooide.
|
In Spanje hadden mensen vandaag siësta. Dus er is niets gebeurd.
|
In diezelfde middag was er een aanslag op Madrid.
|
In Rusland wordt er hevig bespioneerd.
|
In Noord-Korea heeft Kim-Jong-Un een dinee, maar er zat geen happy meal op tafel. Dus ging hij een raket op de ober afsturen. Er waren 69 gewonden, en de McDonald's was in shock.
|
In Griekenland zijn mensen over de kop gegaan.
|
BREAKING NEWS:
Haller is een kannibaal, want hij heeft schapenvlees gegeten. Haller, wat vind u daarvan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben geen kannibaal :(
|
Mehhh
|
Je bent zelf een mehhh
|
MEEEEEEEEEEEEEHHH
|
Omg Herman Vinkers grapjes :lief:
|
Laatst zag ik iemand lopen met groen haar. Nou, als ik groen haar had, dan liet ik het verven
|
:yeah:
|
hoi
|
Zelfmoord plegen is trouwens wel het laatste wat ik zou doen
|
Citaat:
|
Klaag jezelf aan voor moord.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |