Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Wegwijzen & Voorstellen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=133)
-   -   Mezelf voorstellen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1954468)

Argumentum 18-08-2019 18:00

Mezelf voorstellen

Geachte medeleden (behalve de haters),

Mijn naam is Arya en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in Saudi-Arabië. Toen ik 3 jaar oud werd, emigreerde ik samen met mijn ouders naar Nederland. Persoonlijk heb ik een grote vriendengroep. Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer. Mijn moeder is een psychologe en mijn vader is een advocaat. Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Wij wonen in een landhuis. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket. Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.

Ik studeer filosofie/wijsbegeerte (een bacheloropleiding) aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben gefascineerd door de ethiek (moraalfilosofie). Mijn filosofische denkwijze is voornamelijk gebaseerd op het solipsisme. Een filosofische opvatting dat ik als enige waarnemer over een bewustzijn beschik en de buitenwereld een product is van mijn geest. Mijn religie is het christendom. Ik ben een orthodoxe christen en streng gelovig ten opzichte van mijn ouders en veel naasten. Ergens geloof ik dat ik een verre discipel ben van Jezus Christus, maar eentje die gemanifesteerd is als een millennial hier op aarde.

Met vriendelijke groet,

Argumentum

Positive mind 18-08-2019 18:07

Citaat:

Argumentum schreef: (Bericht 34661032)
Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.

Wat verkoop je? Seks?

Argumentum 18-08-2019 18:18

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34661035)
Wat verkoop je? Seks?

Nee. Ik verkoop artikelen van de Media Markt.

JaapieEleven 18-08-2019 18:41

welkom.

Je hebt door dat je een beetje arrogant overkomt?

Haller 18-08-2019 19:00

Welkom

Argumentum 18-08-2019 19:04

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34661041)
welkom.

Hartelijk dank voor jouw verwelkoming.

Licht toe.

Destruct! 18-08-2019 19:18

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34661035)
Wat verkoop je? Seks?

Wiet

dingen.

Destruct! 18-08-2019 19:19

Welkom!

Positive mind 18-08-2019 21:45

Je hebt in ieder geval een rijke fantasie. Komt wel een beetje narcistisch over

ImQueer 18-08-2019 21:54

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34661041)
welkom.

^^^^^

deadlock 18-08-2019 22:23

Groetjes aan Allard.

JaapieEleven 19-08-2019 12:21

Citaat:

Argumentum schreef: (Bericht 34661047)
Hartelijk dank voor jouw verwelkoming.

Licht toe.

zal ik doen (dit is overigens geen haat gooien)
Citaat:

Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer.

hier zeg je eigenlijk: Kijk eens hoe goed ik ben!! Kijk naar mij!! Ik ben de beste! de nummer 1!!!!

Citaat:

Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket.

ook hier doe je nogal neerbuigend, zo van: Wij zijn super goed, want wij zijn rijk, zoiets gaan jullie lekker nooit bereiken.

er zijn meerdere redenen, maar als ik ze allemaal zou noemen, zou het wel heel vervelend worden

VeraIustitia 19-08-2019 13:12

Citaat:

Mijn naam is Arya en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in Saudi-Arabië. Toen ik 3 jaar oud werd, emigreerde ik samen met mijn ouders naar Nederland. Persoonlijk heb ik een grote vriendengroep. Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer. Mijn moeder is een psychologe en mijn vader is een advocaat. Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Wij wonen in een landhuis. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket. Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.

Ik studeer filosofie/wijsbegeerte (een bacheloropleiding) aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben gefascineerd door de ethiek (moraalfilosofie). Mijn filosofische denkwijze is voornamelijk gebaseerd op het solipsisme. Een filosofische opvatting dat ik als enige waarnemer over een bewustzijn beschik en de buitenwereld een product is van mijn geest. Mijn religie is het christendom. Ik ben een orthodoxe christen en streng gelovig ten opzichte van mijn ouders en veel naasten. Ergens geloof ik dat ik een verre discipel ben van Jezus Christus, maar eentje die gemanifesteerd is als een millennial hier op aarde.

Met vriendelijke groet,

Argumentum

yo ga je lekker
lekker slecht?

JaapieEleven 19-08-2019 13:17

Citaat:

VeraIustitia schreef: (Bericht 34661347)
yo ga je lekker
lekker slecht?

:confused:

VeraIustitia 19-08-2019 13:52

Is een liedje!

ImQueer 19-08-2019 15:20

Ze is officieel een trol of ze liegt over god. Ik heb altijd moeten leren dat je alles met elkaar moet delen en niemand mer is dan de ander vanuit de bijbel...

Destruct! 19-08-2019 15:23

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34661428)
Ze is officieel een trol of ze liegt over god. Ik heb altijd moeten leren dat je alles met elkaar moet delen en niemand mer is dan de ander vanuit de bijbel...

De bijbel is stiekem de communistische manifest. :eek::ertur:

Amen

JaapieEleven 19-08-2019 16:22

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34661428)

ja maar je hebt ook mensen als IS. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de Koran heeft vertelt dat je andere mensen moet mishandelen en neerschieten als ze wat anders geloven

ImQueer 19-08-2019 17:07

Citaat:

PUDDINGPOWER schreef: (Bericht 34661467)
ja maar je hebt ook mensen als IS. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de Koran heeft vertelt dat je andere mensen moet mishandelen en neerschieten als ze wat anders geloven

Ja maar als ze gaat zeggen dat ik verward ben omdat ik niet naar Jezus zoek snap ik het effe niet...

JaapieEleven 19-08-2019 17:44

Citaat:

ImQueer schreef: (Bericht 34661479)
Ja maar als ze gaat zeggen dat ik verward ben omdat ik niet naar Jezus zoek snap ik het effe niet...

het was een beetje spottend bedoeld,ik vind het prima als je geloofd, als je het maar niet opdringt aan andere mensen

deadlock 19-08-2019 20:46

Citaat:

Je bent verward omdat je complotdenker bent vanuit je veilige met credit card betaalde leventje. Iedere keer dat je bewijs krijgt van je ongelijk zet je je hakken dieper in het zand, op dat soort gezeik zitten we niet te wachten vriend. Opgesodemieterd. Als je dat gezever achterwege kan laten in normale gesprekken, dán ben je welkom.

VeraIustitia 19-08-2019 21:16

Verkeerde quote schat

deadlock 19-08-2019 21:21

Oh jah. Maakt niet uit.

Positive mind 19-08-2019 23:09

Citaat:

Ik denk dat dit zo’n troll is die dan stelt dat je zondig bent omdat je lhtb bent :herp:. Hij vindt je daarom denk ik verward. Beetje jammer wel dat er nog steeds mensen zijn die dit soort nonsens rondbleren. Vooral niet onzeker van worden, dit is gewoon een mafklepper.

ImQueer 20-08-2019 09:19

Citaat:

Positive mind schreef: (Bericht 34661656)
Ik denk dat dit zo’n troll is die dan stelt dat je zondig bent omdat je lhtb bent :herp:. Hij vindt je daarom denk ik verward. Beetje jammer wel dat er nog steeds mensen zijn die dit soort nonsens rondbleren. Vooral niet onzeker van worden, dit is gewoon een mafklepper.

Dankje :)

SuffocateMe 01-09-2019 01:57

Citaat:

Met vriendelijke groet,

Argumentum

Het kan aan mij liggen; ik vind dat je erg arrogant overkomt, probeer minder te praten over je "landhuis" en je loon.
Voor de rest leuk bericht, welkom!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.