Argumentum |
18-08-2019 18:00 |
Mezelf voorstellen
Geachte medeleden (behalve de haters),
Mijn naam is Arya en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in Saudi-Arabië. Toen ik 3 jaar oud werd, emigreerde ik samen met mijn ouders naar Nederland. Persoonlijk heb ik een grote vriendengroep. Ik ben zeer populair, voornamelijk bij de vrouwen, en heel veel mensen mogen mij, vooral op de universiteit en op de werkvloer. Mijn moeder is een psychologe en mijn vader is een advocaat. Ons gezin is stinkend rijk en welvarend. Wij wonen in een landhuis. Ik ben in het bezit van een eigen creditcard en een gezond beleggingspakket. Momenteel werk ik bij de Media Markt als verkoopmedewerker en verdien ik 84 euro per uur.
Ik studeer filosofie/wijsbegeerte (een bacheloropleiding) aan de Universiteit van Amsterdam. Ik ben gefascineerd door de ethiek (moraalfilosofie). Mijn filosofische denkwijze is voornamelijk gebaseerd op het solipsisme. Een filosofische opvatting dat ik als enige waarnemer over een bewustzijn beschik en de buitenwereld een product is van mijn geest. Mijn religie is het christendom. Ik ben een orthodoxe christen en streng gelovig ten opzichte van mijn ouders en veel naasten. Ergens geloof ik dat ik een verre discipel ben van Jezus Christus, maar eentje die gemanifesteerd is als een millennial hier op aarde.
Met vriendelijke groet,
Argumentum
|