![]() |
Waar moest jij vandaag van facepalmen?
Iemand die beweert dat door vaccinatie van zwangeren tegen kinkhoest de vroeggeboortes toenemen omdat er ergens in een grafiekje een lichte stijging is in vroeggeboortes is in Nederland. Iets met causatie en correlatie :facepalm:
|
:herp:
|
Daar moest ik vandaag van facepalmen.
|
Citaat:
|
:herp:. Dat is ook gewoon dom.
|
Mijn moeder heeft over mijn autistische broertje ook wel eens de vraag gehad of ze dacht dat het door z’n vaccinaties kwam :herp:
|
"nee, die is autistisch omdat venus in de verkeerde positie stond bij zijnn geboorte en ik geen salie had om te branden."
|
Dorus is ook een meisje omdat jullie seks hadden met de sokken nog aan.
|
Citaat:
|
De bedoeling is dat je een beeld naspeelt in je groepen van 3. nummer 1 noemt een woord, en die moeten de andere 2 dan uitbeelden. Zo moet je zo veel mogelijk beelden maken.
"ik snap het niet" |
Iemand denkt dat ik Jaap11 ben en stuurt een pm met de vraag of ik hem in de kikgroep wil toevoegen :facepalm:
|
Citaat:
|
ik verheug me er nu al op
|
Vandaag moest ik hiervan headdesken: https://www.motherjones.com/kevin-dr...curity-threat/
|
Op fb was vandaag een reclame met een interraciaal stel te zien. En van de reacties was "Nederland is blank duis hou eens op met het opdringen van gemengde stellen. Prima dat ze er zijn, maar nu vind ik het wel genoeg en wil ik ook weer eens een gewoon wit stel zien." iedereen die op die opmerking reageerde was achterlijk en snapte het niet, maar een uitleg met wat er bedoeld werd, kwam in niet. Best facepalmwaardig. Ik word er verdrietig van.
|
WITTE GENOCIDE
|
Dat is dus oprecht een ding eah.
|
Wat? Witte genocide?
|
Yup.
|
|
Citaat:
|
Wat zijn mensen toch enorm achterlijk.
|
Citaat:
|
Wut
|
Dit is wel een facepalm waard.
Citaat:
|
Het zijn jongetjes van 9, Haller!!!11 Hun hersenen zijn nog niet goed ontwikkeld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Zuid-Afrika is gisteren een wet in werking gesteld waardoor lijfstraffen uitdelen aan kinderen strafbaar is geworden.
En dan de reacties als: Hoe gaan we onze kinderen dán discipline bijbrengen??? God wil het zo!! Ik ben dankbaar voor de riem en de stok die mijn ouders gebruikten, daardoor ben ik nu wie ik ben! Maar hoe gaan kinderen dan nog respect voor ons opbrengen?? Wat voor kwaad schuilt er in?? Zolang ze er geen verwondingen aan overhouden zie ik het probleem niet! :facepalm: |
:facepalm:
|
|
Granada 2-0 Barcelona
|
ik moest vannacht (door mijn kutplanning) een duits project afmaken. Nu heb ik dat gedaan en ingeleverd via Classroom om 23:59. Kom ik erachter dat het een maand later pas ingeleverd had moeten worden :facepalm:
|
Nu ja, hoef je over een maand niet 's nachts te werken :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |