![]() |
Verliefd op mijn leraar?
Hoi allemaal! Ik denk dat ik een probleem heb. Ik ben denk ik verliefd op mijn leraar.. Ik was op kamp en hij was mee, een man van echt al in de 50 (nog geen 60). Hij ziet er nog fris uit. Ik heb 2x in de week les van hem en wil ook steeds dicht bij hem in de buurt zijn. Ik weet precies op welke dagen hij werkt en wil steeds meer naar hem toe.. Help!
Ik weet echt niet wat ik moet doen :-/ |
Staat een foutje in, moest zijn ‘naast dat hij leuke grapjes maakt, kijkt hij naar iedereens kont en tieten’
|
Je leraar is een perv
|
Ik denk dat je zelf die leraar bent.
|
Citaat:
|
Ga buiten spelen.
|
Citaat:
|
Nee dit is serieus😂 Dit is mijn gevoel en ik kan er niks aan doen. Zijn er nog serieuze mensen met serieuze tips? Tuurlijk is het niet leuk en wil ik ervan af komen.. ik wil gewoon bezig zijn met jongens van mijn eigen leeftijd. But it is what it is!
|
Hoef je onze posts nog niet te rapporteren als kwalijk bericht hoor.
Maar de oplossing is simpel: NEGEREN |
Misschien heb ik het iets te simpel uitgelegd. Hij is rond de 54 gok ik. Hij was mee op kamp, en daar begonnen gewoon gevoelens te gaan spelen. Ik weet ook niet hoe het komt en waarom, maar het gebeurt! Ik hoopte dat het bij een fantasie zou blijven, maar dat is dus niet zo. Na kamp bleef ik eraan denken en ik kan er niks aan veranderen. Daarom vraag ik om serieuze tips.
|
Sorry, rapporteren was niet expres. Heb me vandaag na een lange tijd weer aangemeld en heb geen idee hoe dit verder werkt haha
|
dat "haha" is echt heel kut. kap daar maar gewoon mee.
hint: Zet hem uit je hoofd. |
Citaat:
|
Okee sorry, maar wrm lijkt iedereen hier zo toxic? Hoe oud zijn jullie?
|
de meesten zijn volwassen, ik, Destruct!, Haller, Protected22 en Arrow zijn de enige actieve scholieren
|
Aah oke, naja. Iemand nog verdere tips? Of iemand met ervaring 😂
|
bruh, negeren. Ga verder met je leven, suck it up.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o ja sorry gap
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |