![]() |
Rondspokende herinneringen...
Hebben jullie dat weleens? Dat de herinnering aan een bepaalde persoon of bepaalde gebeurtenis de hele tijd door je hoofd blijkt spoken, waarvan je je elk detail nog herinnert...
Is dat dan gewoon een gebeurtenis/persoon die ene diepe indruk op je heeft gemaakt, of kan het een boodschap zijn van Gene Zijde of je onderbewustzijn? Wat denken jullie? |
Kan het een boodschap zijn van Gene Zijde als je je iets herinnert dat persoonlijk gezien waardevol is?
Je herinnert je het zo goed omdat het belangerijk was voor jezelf. Niet voor een bovenaardse entiteit. Dus omdat ik [bijv.] een bepaalde muzikaal nummer al jaren in m'n kop heb hangen is dat omdat het een boodschap is van Gene Zijde en niet omdat het nummer me zo aanspreekt of uit een belangerijke periode uit m'n leven is? Het is niet eens onderbewust. Ik weet wat het voor me betekent. Maar sommige zaken zouden inderdaad onderbewust zijn. Maar je zult wel wat specifieker moeten zijn. |
Het lijkt mij gewoon iets dat erge indruk op je heeft gemaakt, waardoor je erg blij werd, of verdrietig, of je schuldig ging voelen etc.
|
ok, mijn heldere, oude herrineringen zijn o.a.:
A: ik was drie/vier en zat in een buggieachtig ding uit te kijken over de bowlingbaan. Shot van bowlingbaan komt steeds terug in mn hoofd B: een jongen van mijn vroegere school zat op zijn fiets, stond stil, had zijn voeten op zijn trappers, zijn handen aan het stuur, leunde tegen het hek aan. Tja, het heeft volgens mij beide niet veel indruk op me gemaakt :confused: ik heb geen flauw idee waarom ik dit soort beelden onthoud. Het is meestal een soort foto, geen hele 'gebeurtenis' alleen een plaatje... Tiz gewoon blijfen hangen denk ik |
het lijkt mij dat het gewoon 'n gebeurtenis is die diepe indruk op je heeft gemaakt.. "t was idd misschien belangrijk voor je.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |