![]() |
[F1] GP van Spa-Franchorchamps in Belgie
Hier het topic over de GP van Belgie die aanstaande zondag op 01-09-2002 verreden wordt.
Zet hier je voorspellingen en opmerkingen neer... Mijn voorspelling; Kwalificatie: 1. Coulthard 2. Barichello 3. Raikkonen 4. M. Schumacher 5. Montoya 6. Button Raceuitslag: 1. Raikkonen 2. Coulthard 3. Montoya 4. Trulli 5. Villeneuve 6. Massa |
Barrichello
Schumi Montoya Kimi Ralf Fisico Oja, de GP van Belgie wordt misschien verandert in GP van Luxemburg. Omdat ze dat de sigaretten reclame waarborgen voor nog een 3 jaar. |
Spa, mooi circuit, ga ooit nog eens kijke :cool:
Voorspelling kwalificatiereeks: 1. M.Schumi 2. Barri 3. DC 4. JPM 5. Kimi 6. R.Schumi Voorspelling race: 1. Barri 2. M.Schumi 3. DC 4. R.Schumi 5. Button 6. Villeneuve (y) |
Voorspelling kwalificatie:
1. Montoya 2. R. Schumacher 3. M. Schumacher 4. Fisicella 5. Coulthard 6. Barrichello Voorspelling race: 1. Montoya 2. Barrichello 3. Fisicella 4. Raikonnen 5. Button 6. Salo |
1- Barri
2- Schumi 3- DC 4- KIMI 5- R.schumi 6- Button wie heeft trouwens "voorspellen met Allan gezien"? Die gozer is echt gestoord! :D |
Morgen dus? :p ;)
|
1. R Schumacher
2. Barrichello 3. M Schumacher 4. Trulli 5. Coulthard 6. Button |
Kwalificatie:
1. Jos Verstappen 2. Alex Young 3. Enrice Bernoldi -Desecrator |
Citaat:
In welke auto rijd jos hier dan??? :D :D :D |
Mijn voorspelling dan ook maar.
ik ga er dan iig van uit dat het droog is :) 1. R Barrichelo 2. M Schumacher 3. R Schumacher 4. JP Montoya 5. K Raikonnen 6. J Button En jawel wederom de Ferrari's bovenaan.. |
Citaat:
REIE |
Verrassende wending
http://www.raceplanet.net/shownews.p...37&sort=normal Arrows zal naar alle waarschinlijk Vrijdag de deal rond hebben, en dan zou Arrows dus weer mee kunnen rijden. Goed neiuws dus! :) |
voorspellinkje:
Schumi Barrichello DC Villeneuve Montoya REIE |
Citaat:
|
Citaat:
:D :p :D |
M Schumacher pole :(
|
Citaat:
:D :D:D:D:D:D:D:D |
Citaat:
Wat had je dan verwacht [/evil-odus] :D:D:D ;) Tsja, weer M Schumacher :D Als hij hier nu de snelste is en Barrichelo er niet aan kan komen denk ik toch dat M Schumacher deze race weer zal gaan domineren. Aangezien barrichello er niet aan kan komen :) |
1. M.Schumi
2. Barri 3. R.Schumi 4. JP Montoya 5. Raikonnen 6. Button |
Ferrari weer 1 en 2... :( beetje saaie race, tot de laatste rondes.
|
Yea!!! Weer een 1-2 erbij!
Die Schumi heeft tot nu toe alle races op het podium gestaan, hoe knap is dat? |
Citaat:
|
:( kimi :(
M.schumi als winnaar :( |
Schumi heeft nu weer een record erbij: het aantal gewonnen Grand Prixes in een seizoen.
Was nie ech een hoogstaande wedstrijd, het viel me op dat er een hele tijd bijna niemand uitviel en tegen het einde van de wedstrijd binnen 3 minuten 6 uitvallers... Irvine 6e, is toch een opvallende prestatie, kwam uiteraard deels dat zijn kwalificatietraining goed was gister. |
Citaat:
|
Lol, heb daarnet een filmpje gehoord van Montoya bij de kwalificatie. Raikonnen hield hem toen toch eventjes op bij de Busstop, nou montoya was daar niet blij mee. Kon je goed horen over de radio wat hij zei :D
Ik citeer: "Fucking, fucking Raikonnen, what a fucking idiot!" Hij ws dus wel degelijk boos :D :p download hem HIER |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |