![]() |
Kleine dingen die je blij maken-topic #2
Huts
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten JaapieEleven 94 Haller 79 Positive mind 47 VeraIustitia 44 Enilorac 42 deadlock 36 Destruct! 29 WolterB 25 Daantje_0705 23 Miekje* 20 Ieke 14 Saiy 11 Tigerly 9 Holland Oates 6 Mema 4 Kristaco 4 Arrow 3 Loezzel 2 Jan Marijnissen 2 Okocha 1 gladdemeeuw 1 Korreltjezout 1 Kjelt 1 butters 1 Koekje 1 capibara 1 |
Goed geleerd vandaag voor mijn examen :cool:
|
Goed dat deze topic een tweede deel heeft. :cool:
Verder heb ik niks toe te voegen. |
Ik vind het echt leuk dat het andere topic vol is gekomen. Blijkbaar genoeg kleine leuke dingetjes :cool:
|
Citaat:
|
Uitval van Duits
|
40 minuten rooster
|
Even een bedankje naar VeraIustitia voor het beginnen van deze topicreeks
|
Les miserables op Spotify.
|
De opname uit 1985, that is.
|
TooGoodToGo, vandaag weer een pakket ophalen :cool:
|
Al mijn collega's die me proberen te helpen als de collega die me bij de garage zou afzetten onverwacht ziek is (y)
|
Happy Wheels
|
Omg dat heb ik lang niet meer gespeeld.
|
De penis van Macrador :lief:
|
Citaat:
Ik heb weer veel gepraat vandaag, misschien moet ik een boek uitgeven. Wel goed gepraat. :o |
StukTV heeft EnzoKnol ingehaald met abonnees
|
Citaat:
|
De derde was draait. Morgen weer keuze wat ik aan wil *o*
|
Ik heb vandaag vrij van school om een dagje mee te lopen bij de pabo *O*
|
Leuk Jaap, veel plezier!
|
Zwemmen in de vroege ochtend :lief:
|
Citaat:
|
Hogeschool Leiden De Vrijeschool Pabo
|
En, wat vond je ervan?
|
Het was op zich wel te doen. Het was even inkomen en zo, maar daarna ging het wel erg goed. Ik heb al een paar handige tips gekregen hoe je ipv presenteert meer lesgeeft
|
Auto weer apk goedgekeurd (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst hadden we vaardigheidstraining, Daarna een paar vakken waarin je later les moet geven (geschiedenis rekenen etc.), en een korte uitleg over hoe je een stage moet voorbereiden. |
Ik kom er net achter dat FC Emmen over 5 minuten speelt. Gezellig met Niels en Renee. Hup Emmen!🎉
|
Mijn moeder die granaatappels meeneemt omdat ze zo goedkoop waren en "jij weet er vast wel weer iets lekekrs van te maken. Normaal zou ik ze laten liggen, maar jij weet hier wel raad mee, toch?"
|
Ik ging echt stuk om Renee van Emmen gisteren. “Er loopt een meeuw op het veld, denk je dat dat Guus Meeuwis?”
|
In twee weken al één kilo afgevallen :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb zojuist mijn nieuwe rekenmachine zelfstandig van breuken naar decimalen gezet. Nu voel ik me een profi :bloos::cool:
|
Plantjes :lief:
|
ik ben net in 2 minuten één kilo afgevallen. :herp:
|
Pannekoeken als avondeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
XD
|
Ik heb een heel goed gesprek gehad vanavond. :lief: Mijn netwerk is weer een beetje uitgebreid. (y) Ik vind dat echt leuk.
|
Ik word blij van mijn capoeira instructeur.
|
Hentai
|
Niet rukken op zaterdagen.
|
Niet rukken in november
|
Zakelijk 1-0 gewonnen
|
FC Emmen begint over 1 minuut
|
1-0 voor Emmen!