![]() |
De hele geile politieke partij van Vanallesboy
ONAFHANKELIJKHEID
|
Citaat:
1. Wat maakt het uit dat je 4 talen spreekt? in de 2e kamer mag je er maar 1 gebruiken. Dat heeft Thierry Baudet ook gemerkt. 2. Wat maakt het uit dat je bij de beste debatteerders zat? je kan het prima verleren. (ik verwacht je antwoord al met dat je zegt dat het niet zo is) 3. Eigenlijk is het dus zo dat als het op papier staat (en dus terug te lezen is of het klopt) je een stuk minder goed bent dan je lijkt mondeling? Betekent dat dan dat je argumenten niet kloppen of niet goed zijn? Als dat niet het geval zou zijn dan zou het geen probleem moeten zijn om het op te schrijven |
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 151 Gebruikersnaam Berichten Vanallesboy 53 VeraIustitia 19 JaapieEleven 15 Loner 12 Destruct! 10 Enilorac 10 Jan Marijnissen 10 deadlock 9 Haller 5 Positive mind 4 butters 3 Little Phoebe 1 |
Citaat:
Is ook precies de ironie van Baudet, wat hij dolgraag wil uitstralen/zijn, zijn absoluut niet de mensen die op hem stemmen. Op meerdere gebieden, maar dit gebied is een mooi voorbeeld: ik durf mijn huis te verwedden dat gymnasiasten amper op FvD stemmen. |
Ik richt de NeukPartij op.
|
Standpunten.
- Haller mag elke dag een lekker wijf neuken naar keuze. - Destruct! mag elke week een lekker wijf neuken naar keuze - JaapieEleven is te jong dus die gaat maar gewoon met Duplo spelen ofzo. - Haller krijgt een prive Boeing 747 met bubbel bad, sauna, fruitmand en 12 lekkere wijven - Destruct! mag business class vliegen op eigen kosten. - Jaapie gaat gewoon lopen - Haller mag elke maand gekke nukes de lucht ingooien - Haller mag elke maand gekke nudes ontvangen Defensie heb ik geen verstand van sorry |
Wat is je standpunt aangaande Belgische mayonaise?
|
Dat is te gevaarlijk voor onze samenleving en ik doe dat direct in de ban.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
(We gaan je elimineren als je niet jouw mond houdt) |
Destruct wij zijn een goeie partij.
|
Benelux weer 1 land
|
Hoofdstad word Emmen
|
Belasting gaat omhoog en de lonen gaan omlaag.
|
we noemen het de poppelpartij en ons slogan is: "Benelux moet 1 land zijn"
|
Ik moet toch ergens mijn prive 747 van betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We veroveren heel benelux
|
2.586 km² is luxemburg
|
Die moeten al hun geld aan ons geven. Dan kunnen we een mooie 747 kopen.
|
Belgie is 30.528 km², terwijl Nederland 41.543 km² is. coincidence, I think not.
|
Neen
|
Nederland voor de revolutie: 41.543 km²
Nederland na de revolutie: 74.657 km² |
Luxemburg heeft volgens de Luxemburgse grondwet maar één officiële taal, het Luxemburgs. Ook komen in Luxemburg nog het Duits en het Frans voor. Veel Luxemburgers hebben Engels als vierde taal. Ook wordt er in Luxemburg weleens Nederlands verstaan, dit is vooral in de economie en de horeca. Als moedertaal spreekt 52% van de Luxemburgers Luxemburgs, 19% spreekt Portugees, 16% spreekt Frans, 5% spreekt Italiaans, 2% spreekt Duits, 2% spreekt Engels, 2% spreekt Nederlands, 1% spreekt Spaans en 1% spreekt Zweeds.
De drie talen van Luxemburg hebben allemaal een eigen functie Het Luxemburgs wordt gebruikt als Luxemburgers met elkaar een gesprek hebben. Het Duits wordt gebruikt door de media (televisie, kranten) en de kerk. Het Frans is de taal van het zakenleven en de overheid. Alle wetten zijn in het Frans en ook op kantoren wordt veel Frans gesproken. |
Ik zeg fuck de Neukpartij
|
Citaat:
|
Laten we een combinatie taal van Nederlands, Duits, Frans, Engels en Luxemburgs maken.
|
Citaat:
moien, ich ben destruct! |
Bonjour mein vriend. Can ich your hauswork overwriten?
|
Integratie in een nutshell
|
En dat noemen we samen het Germaans
|
:D
|
Citaat:
|
Frans wordt vervangen door Drents.
|
In de eredivisie krijgt Emmen 100 punten voorsprong