Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Meisjes: gebruiken jullie jullie sekse wel eens om iets te bereiken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=195597)

Rerisen Phoenix 24-08-2002 17:40

Meisjes: gebruiken jullie jullie sekse wel eens om iets te bereiken?

Dus als je iets wilt (meestal van jongens denk ik) overdreven vriendelijk en evt seksueel doen om iets te bereiken ofzo. - zoals in de films zegmaar of in mindere mate.

Vorig jaar had ik op school een dergelijk iets...
Ik stond in de rij bij de kantine en dan zet je je arm zo dat niemand langs je komt. En dan komt er zo'n meid aan en die gaat met haar borsten tegen mijn arm hangen en zegt dan ineens viezerik (zachtjes) en laat blijken dat ze het harder gaat zeggen als ik mijn arm niet weg haal. (ok ze won ja).

Maar gebruiken jullie je geslacht(skenmerken) wel eens op een dergelijke manier?

jnieuwelaar 24-08-2002 18:23

ikke niet. Vrij triest trouwens van meiden. Sommigen beginnen meteen te zeiken als je per ongeluk met je elleboog tegen hun borsten aan komt. Meteen zo van: flikker op man, ik haal mijn brede vriend er zo bij en dan heb je geen tanden meer. Dan zeg ik altijd dat ze die maar moet halen dan.

Bor 24-08-2002 18:35

ik leg mn leuter altijd op de bar en zeg dan: één voor mij en één voor mn broertje..

wordt je altijd meteen geholpen..

Heleentjuh 24-08-2002 18:38

Citaat:

Bor schreef:
ik leg mn leuter altijd op de bar en zeg dan: één voor mij en één voor mn broertje..

LoL :D

Rerisen Phoenix 24-08-2002 19:10

Citaat:

Bor schreef:

ik had het tegen meisjes die hun borsten voor dergelijke doeleinden kunnen gebruiken. Jouw lul doet er nu niet toe.

Alicia Silverstone 24-08-2002 20:52

ow daar zijn mijn borsten echt niet spectaculair genoeg voor :D (:()
Maar nee, dat soort dingen doe ik niet.
Toen ik de titel las dacht ik meer dat je zoiets bedoelde van " charmes in de strijd gooien" .
Maar dat doe ik volgens mij ook niet, tenminste, ik kan ff nix bedenken... *schijnheilig* ;)

Rerisen Phoenix 24-08-2002 21:03

charmes van vrouw met mooi gezicht en evt grote borsten bedoel ik ook...

Alicia Silverstone 24-08-2002 21:23

Citaat:

Rerisen Phoenix schreef:
charmes van vrouw met mooi gezicht en evt grote borsten bedoel ik ook...
ow nou sorry dat ik zo lelijk ben :S

verbal-violence 24-08-2002 21:41

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:

ow nou sorry dat ik zo lelijk ben :S

Hmmz jij bent vanaaf niet bepaald vriendelijk tegenover jezelf. Kopop! Laat mij mezelf niet naar je toe beamen en je een knuffel geven ;)

Dark Angel 24-08-2002 22:00

Hmmm... Ik was op een conventie en ik waar daar 'alleen' - dat wil zeggen ik kende er genoeg mensen maar ik was er niet 'samen met iemand'.

Ik merkte al gauw dat als ik iets kostuum-achtigs droeg, ik veel meer aanspraak had dan als ik gewoon spijkerbroek&T-shirt droeg. Niet eens zozeer van mannen, maar ook van vrouwen die begonnen over costuum maken, of mensen die uit het niets even een praatje maken, etc etc.

Ik weet niet of dat "m'n vrouwelijkheid gebruiken" is, maar ik trok dus bewust iets anders aan als normaal, zodat ik makkelijker contact kon krijgen met mensen.

('t costuum in kwestie is trouwens een corset&lange hoepelrok en een doorzichtige groene omslagdoek)

shaya 27-08-2002 10:52

Citaat:

('t costuum in kwestie is trouwens een corset&lange hoepelrok en een doorzichtige groene omslagdoek)
als ik in goth loop dan heb ik ook veel meer aanspraak dan wanneer ik in een spijkerbroek loop, maar als ik uitga en ik heb een t-shirt aan en mijn vriendin een strak shirtje, dan krijgt zij toch ook gewoon meer aandacht. ik denk dat vrouwen hun uiterlijk vaak wel gebruiken, maar niet bewust. en mannen willen toch ook gewoon een vrouw met grote borsten en een lekker figuur.

Nate 27-08-2002 11:09

Argh. Nou, ik ben zelf geen meisje, maar ken er wel veel die er in zekere zin misbruik van maken. Dan gaan ze zitten slijmen bij mensen voor gratis bier etc. (op lowlands was 't wel feest voor ze, ja :o ) of op 't einde van 't festival nog snel alle winkeltjes langsrennen voor gratis spulletjes als ze lief kijken enzo. Naja, ik vind 't vrij om te kotsen maar als zij 't leuk vinden he?

Overigens ligt 't ook aan de mannetjes :p Op lowlands was ik met een vriend en 3 vriendinnen aan't flyeren (dreadlock pussy flyers) en zij raakten ze veel makkelijker kwijt dan ik en m'n vriend :confused:

DarkCat 27-08-2002 14:13

Een vriendin van mij werd ooit door een kennis van haar met de auto weggebracht. Aan het einde van de reis vroeg ze hem: 'wil je de onkosten in geld of in natura?' Die gast helemaal rood.. hield ze een zakje wiet voor zn neus. :D

Maareh.. ik wil weleens zwoel kijken om iets voor elkaar te krijgen. Zoals een gast in een winkel die geen moeite wil doen. "Zou u die battarijen alvast in het apparaat willen stoppen, dat kan ik niet." en dan een beetje lief kijken. :o

Maar ik slijm niet om gratis drank, hang niet mn tieten uit mn topje om iets van mannen voor elkaar te krijgen. :p

)Vampje( 27-08-2002 16:58

Citaat:

Rerisen Phoenix schreef:
Dus als je iets wilt (meestal van jongens denk ik) overdreven vriendelijk en evt seksueel doen om iets te bereiken ofzo. - zoals in de films zegmaar of in mindere mate.

Jazeker, ik duwde altijd mijn tieten in het gezicht van zo'n jongen! :D :p Nee hoor, ik geloof niet dat ik daar ooit echt gebruik van heb gemaakt...Misschien tijdens het dansen iets meer met de heupen en billen zwiepen ofzo, maar verder.... :D

DeSSie 27-08-2002 17:28

Whahaha ooit meegemaakt :D

Op school kantine meisje wil erbij gaat ze op me leunen met der boobs gaat ze schrreuwen wat zit je aan me tieten!

Ikke ja lekker he was ze meteen stil :D

Freyja 27-08-2002 18:23

Heheheh, geinig :p

Uhm... *denkt even na*

Ik gebruik het over het algemeen niet bewust, maar ik heb wel dat ik drankjes bestel en vraag hoe duur het is, en ze zeggen 'voor jou 1 muntje' (terwijl het 3 muntjes is ofzo). Maar dat is meer charmes dan uiterlijk :o Vriendin van mij en ik kunnen dat ook heel goed, waren we gewoon aan het geinen en een beetje flauw doen over de muntjes van een paar jongens (wildvreemden) naast ons, kregen we er zo wat. Mjah...

Ik heb het wel eens bewust gebruikt, maar dat was tegen mijn ex :D:D:D Zat hij vervelend te doen of zo, of wou ik wat van hem gedaan hebben, ging ik hem heel erg pesten en zo :D Maar dat doe ik dus niet met een willekeurige jongen, daar moet ik toch sowieso al iets 'seksueels' (al is't alleen maar zoenen :p) mee hebben...

Rerisen Phoenix 27-08-2002 19:06

Citaat:

DeSSie schreef:
Whahaha ooit meegemaakt :D

Op school kantine meisje wil erbij gaat ze op me leunen met der boobs gaat ze schrreuwen wat zit je aan me tieten!

Ikke ja lekker he was ze meteen stil :D

Misschien had ik dat ook moeten zeggen :D (zie eerste post :))

DeSSie 27-08-2002 19:18

Citaat:

Rerisen Phoenix schreef:

Misschien had ik dat ook moeten zeggen :D (zie eerste post :))

He he en wat dan nog als ze niet stil zou zijn boeid mij geen een rete toch! Ga anders met je lul tegen der hand zeg je wat wil je me rukken ofzow :D

Mystique 27-08-2002 20:52

Ik heb het nooit bewust gebruikt. Zeker niet als dat mens waar jij het over had. Dat vind ik echt een naaiestreek! Maar tis wel zo dat ik makkelijker drankjes gratis krijg of dat ik getracteerd wordt (maar tracteer dan wel terug).. Dus ja denk wel dat je als vrouw zijnde het makkelijker hebt wat dat betreft.

Tsoenami 27-08-2002 21:08

nee, doe ik eigenlijk ook niet, alleszins toch niet bewust, soms wel bij mijn vriend, maar dat is eigenlijk iets anders, das eerder om hem wat te plagen en wat onnozel te doen ofzo, maar niet om echt iets mee te bereiken

Rosie 27-08-2002 21:22

Ze zeggen dat ik heel erg lief of ondeugend kan kijken waardoor ik hel veel voor elkaar krijg. Wel handig maar ik doe het nooit echt bewust.. Maar verder niet echt, beetje triest ook om je borsten tegen iemand aan te gooien en dan zoiets roepen.. Maarja, die mensen heb je..

Rosie

framboosje 28-08-2002 14:16

hoi! zelf doe ik het niet nee... ik maak er ook geen spel van als nen jongen per ongeluk tegen m'n borsten zit hoor...
'k zeg ook niet dat ik het altijd leuk vind, maar ik gebruik ze in elk geval niet om iets te bereiken! => 'k vind het trouwens heel stom als je het toch doet.

Kleine A* 30-08-2002 22:15

:confused:

girlmetwijdebroeken 31-08-2002 16:10

nooit..ik zeg het wel es voor de gein tegen m'n vriendinnen ofzo.. zozovan gooi je vrouwelijke charmes in de strijd.
maar echt doe ik het nooit.. vinnik ook onzin trouwens.

Roos 31-08-2002 16:42

Ja tuurlijk wel, om kleine dingetjes voor elkaar te krijgen. Even met je wimpers wapperen of lief/ondeugend kijken.

DaRealEvE 31-08-2002 16:53

Tja ik zou het eigenlijk niet weten..

Ik denk het wel bij het uitgaan of zo, beetje oogcontact zoeken om zo snel mogelijk geholpen te worden aan de bar... of jah gewoon wat kleine dingetjes. Maar niet echt met m'n borsten of zo dat vind ik zo voorspelbaar en vreemd

me-myself&anne 31-08-2002 19:16

Citaat:

shaya schreef:

als ik in goth loop dan heb ik ook veel meer aanspraak dan wanneer ik in een spijkerbroek loop, maar als ik uitga en ik heb een t-shirt aan en mijn vriendin een strak shirtje, dan krijgt zij toch ook gewoon meer aandacht. ik denk dat vrouwen hun uiterlijk vaak wel gebruiken, maar niet bewust. en mannen willen toch ook gewoon een vrouw met grote borsten en een lekker figuur.

Euuhh grote borsten:@?!!! Mijne zijn the opposite, maar hoeft toch nog niet te zeggen dat dat niet aantrekkelijk is...! Komt beetje lomp over imho...

Maar om ff de vraag te beantwoorden:D..
Gebruik t vaak genoeg ja, bij buschauffeurs om die laatste strip gratis te krijgen, treinconducteurs als je je kaartje *perongeluk* niet afgestempeld hebt, leraren *of ze aalsjeblieft even kunnen helpen, knipper knipper smile:D*, jongens om koffers voor je te dragen, bodyguards om gratis discotheek binnen te komen, vervolgens het mannetje vd garderobe voor gratis jas ophangen en de leuke barman voor een gratis drankje etcetcetec
Nja, we hebben al zoveel onhandige dingen, mogen we dr ook nog beeetje profijt van hebben :p :D

Faery 31-08-2002 19:21

Waarom zijn de meeste mannen niet homo, ik kan zóóó ondeugend kijken...

Wel opvallend is dat meisjes nogal behoorlijk snel beledigd zijn, als je hun zojuist-in-de-strijd-geworpen charmes negeert of er tegenaan schopt. :D

jnieuwelaar 31-08-2002 19:46

Citaat:

me-myself&anne schreef:

jongens om koffers voor je te dragen, bodyguards om gratis discotheek binnen te komen, vervolgens het mannetje vd garderobe voor gratis jas ophangen en de leuke barman voor een gratis drankje etcetcetec

vrij triest eigenlijk.

me-myself&anne 31-08-2002 20:20

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

vrij triest eigenlijk.

jaloers :D :D :D :p ??

Freyja 31-08-2002 20:50

Citaat:

me-myself&anne schreef:

Nja, we hebben al zoveel onhandige dingen, mogen we dr ook nog beeetje profijt van hebben :p :D

:D:D:D Dat vind ik nou ook. We hebben de kans gekregen het te doen, dan moeten we het ook gebruiken :D

Roozie 31-08-2002 21:36

Ik houd het alleen bij lief lachen en onschuldig kijken! Want daar ben ik erg goed in!

Maar ik gooi mijn borsten niet in de strijd! :)

#JumpDaFuckUp!# 01-09-2002 00:38

Nope alleen bij me vriend ;)

Nate 05-09-2002 22:29

Ach, vrouwen verdienen nog altijd minder dan mannen dus oké, deze mogen ze hebben dan :D

Micia 06-09-2002 12:24

jaa... welk meisje doet dat eigenlijk niet?

'I'he Prophet 06-09-2002 13:09

Citaat:

shaya schreef:
en mannen willen toch ook gewoon een vrouw met grote borsten en een lekker figuur.
Daar letten niet alle mannen op :o

*'I'he Prophet, die toch zeker weten niet homo is*

emperor crono 06-09-2002 21:57

Citaat:

Micia schreef:
jaa... welk meisje doet dat eigenlijk niet?
Euw.. genoeg, tel er zo al een aantal in deze threat.
Maar ik kan me goed genoeg voorstellen dat een meisje haar charmes danwel lichaam in de strijd gooit om iets gedaan te krijgen. En zolang het niet sletterig wordt en ze niet als een parasiet iedereen uitbuit kan ik er wel mee leven.

jnieuwelaar 07-09-2002 11:21

Citaat:

me-myself&anne schreef:

Wij hebben een piemel die op zeer ongewenste momenten omhoog kruipt.

ZHAzha 07-09-2002 11:31

ja :o

Doe ik welleens bij me vriend.. wil je wat te drinken voor me halen :)? als ik zelf geen zin heb om te pakken :)
Dan streel ik hem overal en geef ik hem kusjes net zolang totdat hij het pakt hahaha

I am bad

Freyja 07-09-2002 12:47

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Wij hebben een piemel die op zeer ongewenste momenten omhoog kruipt.

Maar je kan er staand mee plassen. En je hoeft geen kinderen te krijgen en je word niet ongesteld en je kan klaarkomen van penetratie...

Kirk22 07-09-2002 14:10

dat doen vrouwen toch de hele tijd.
"pleeeeeeeeeeeeeeeeeeease, wil je voor mij werken zaterdag? PLeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase?" en dan erbij glimlachen... of "ga je mee booschappen doen" en dan zeggen dat ze vorige keer ook lief was geweest tegen mij...
:)

Kirk22 07-09-2002 14:14

Citaat:

Morgan schreef:

Maar je kan er staand mee plassen. En je hoeft geen kinderen te krijgen en je word niet ongesteld en je kan klaarkomen van penetratie...

...en al je orgasmes zijn echt en je kan 's avonds gewoon over straat en je kan de weg vinden zonder de kaart 20 keer te draaien en je kan hard rennen om de trein te halen en JIJ hebt de controle over de afstandsbediening... :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

*mystery* 08-09-2002 14:36

Citaat:

Kirk22 schreef:

...en al je orgasmes zijn echt en je kan 's avonds gewoon over straat en je kan de weg vinden zonder de kaart 20 keer te draaien en je kan hard rennen om de trein te halen en JIJ hebt de controle over de afstandsbediening... :p :p

en je hebt last van 'stijgers' en je loopt constant alleen je lul achterna, en je hebt ballen die speciaal buiten je lijf hangen zodat je er ff lekker in getrapt kan worden, en jij hebt niet de controle over wanneer je seks hebt, en je hebt geen zwoele blik waarmee je van alles kan bereiken (nee, dat doe ik dus niet)...
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Kirk22 08-09-2002 14:57

Citaat:

*mystery* schreef:

en je hebt last van 'stijgers' en je loopt constant alleen je lul achterna, en je hebt ballen die speciaal buiten je lijf hangen zodat je er ff lekker in getrapt kan worden, en jij hebt niet de controle over wanneer je seks hebt, en je hebt geen zwoele blik waarmee je van alles kan bereiken (nee, dat doe ik dus niet)...
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

joh... maar ik loop niet alleen mijn lul achterna en ik bepaal ongeveer wel wanneer ik sex heb en ik heb zeer zeker wel een zwoele blik. :cool:

Tsu 08-09-2002 16:52

Citaat:

Rerisen Phoenix schreef:

Vorig jaar had ik op school een dergelijk iets...
Ik stond in de rij bij de kantine en dan zet je je arm zo dat niemand langs je komt. En dan komt er zo'n meid aan en die gaat met haar borsten tegen mijn arm hangen en zegt dan ineens viezerik (zachtjes) en laat blijken dat ze het harder gaat zeggen als ik mijn arm niet weg haal. (ok ze won ja).

Maar gebruiken jullie je geslacht(skenmerken) wel eens op een dergelijke manier?

Nee, dat doe ik nooit. Dat vind ik ook een beetje onzin, maar het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je wordt voorgetrokken, omdat je een meisje bent. Als er b.v. ergens een lange rij is en je straat eerst helemaal achteraan en binnen drie minuten ben je dan binnen..
Dat heb ik wel eens meegemaakt, maar dat deed ik niet met opzet.

Boeing 747-400 08-09-2002 18:06

Citaat:

Faery schreef:
Waarom zijn de meeste mannen niet homo, ik kan zóóó ondeugend kijken...
Nou....kijk maar eens ontdeugend naar mij dan... ;)

Freyja 08-09-2002 19:49

Citaat:

Kirk22 schreef:

...en al je orgasmes zijn echt en je kan 's avonds gewoon over straat en je kan de weg vinden zonder de kaart 20 keer te draaien en je kan hard rennen om de trein te halen en JIJ hebt de controle over de afstandsbediening... :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

...mijn orgasmes zijn ook echt.
...ok, ik kan 's avonds niet alleen over straat, maar dat heeft ook zijn voordelen :p
...ik kan goed kaartlezen, even goed of beter dan de meeste mannen/jongens die ik ken.
...als ik wil kan ik ook de controle hebben over de afstandsbediening (ik kijk alleen vrij weinig tv, maar als ik kijk heb ik de afstandbediening of mijn moeder, wat op hetzelfde neerkomt :p)

Candle04 08-09-2002 21:18

Citaat:

shaya schreef:

en mannen willen toch ook gewoon een vrouw met grote borsten en een lekker figuur.

generaliseer aub niet, ik vind kleine serieus mooier dan grote.. en vaak vind ik met in elk geval een beetje vlees eraan wel mooi...

maar goed, dat ben IK... :D

Droyd 08-09-2002 21:55

Yep die lieve gezichtjes doen ze volgens mij niet altijd bewust...een vriendin van me doet dat voortdurend...en ze kan er echt niet aan doen...en dat van die borsten vindt ik gewoon grappig...ooit eens tegen een andere vriendin er pardoes met mijn hoofd ingelopen, haar borsten dus...ik stotteren, en zei zo van, mmmja tis niets hoor echt niets...kzeg ja ok dan, twas niet opzettelijk...wij alletwee denken, "ja dat was inderdaad er recht op ja"

Sindsdien erger ik me er niet meer aan, als ik zie dat ze het opzettelijk doen dan druk ik er me met mijn rug eens goed tegen, hahahaha schrikken die meisjes hun rot dan lol

direct gedaan met de onzin dan :D

casey 10-09-2002 19:07

nope, ik maak geen gebruik van charmes en lichaamsdelen (qua borsten heb ik ook al niet veel, maar dat vind ik niet zo erg, want met grote zou'k me eerder op m'n ongemak voelen denk ik).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.