![]() |
Werkende mensen ASSEMBLE #39
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten deadlock 80 VeraIustitia 57 Enilorac 45 WolterB 43 Destruct! 42 JaapieEleven 36 Haller 22 Ieke 21 Positive mind 17 Jan Marijnissen 17 Mema 15 Not for Sale 13 Daantje_0705 13 Holland Oates 11 zoef de haas 10 Tigerly 9 Saiy 9 Macrador 5 Koekje 5 Axel11 5 Regenboog 4 Kristaco 4 Miekje* 3 hppa 3 Korreltjezout 2 Carn 1 Fleming 1 Little Phoebe 1 Bobbelkop 1 Methuselah 1 capibara 1 Maaike.sann 1 Loezzel 1 Epibreerbeer 1 cartman666 1 |
Je kan in het onderwijs dus echt geen raam vervangen zonder dat er tien mensen een plasje over moeten maar vaak ook mogen doen en dan moet je niet gek staan te kijken als ze advies gaan inwinnen bij Jan en Alleman. Dat zijn niet altijd de beste adviseurs. Maar in mijn optiek werkt het best aardig en mijn polderhart gaat er in het algemeen natuurlijk ook sneller van kloppen ;)
|
22 posts? Ik werk niet eens.
|
Je werkt niet eens? Wat heb je aan dan!?
|
Een pyjama met ruitjes
|
|
Allemachtig wat een week.
Ik heb een DISC test gedaan waar ik vooralsnog compleet niet uit heb gehaald wat ik eruit dacht te kunnen halen. Daarnaast maakte de workshop er omheen ook zo duidelijk dat er iets is in ons team waar we als leiding/management geen grip op krijgen omdat de Spaanse een eigen hiërarchie rond zichzelf lijkt te bouwen dat ik er een beetje moedeloos van word. |
Wat een kutdag.
Een keer geoefend met een staflid wat super goed ging, ingewikkelde casus maar alle hoofdpunten gepakt. En toen oefenen met de opleider. Persoonlijk dacht ik 't wel aardig te hebben gedaan, maar hij vond m'n algemene kennis onder de maat. -o- en nu is de stress weer maximaal. En hoezo mijn kennis is slecht je hebt me zelf opgeleid vriend :bob: |
Ah kak, dat klinkt echt naar! Sterkte/succes met de laatste loodjes!
|
Citaat:
Nog even, einde is gelukkig in zicht. |
Ooooh Mema <3 zo mad veel respect voor je eindeloze harde werken voor wat je wil! En misschien voel je je beter als je wat van je eigen posts in deze reeks terugleest en ziet hoe vaak je stresst, maar uiteindelijk gewoon shinet!
|
Komt goed lieve Mema! <3
|
Mema <3 Wat de rest zegt, komt goed <3
|
Ik zou niet benaderbaar zijn, maar elke keer als ik met het ov reis ofzo of gewoon random ergens loop of ben, dan zie ik het tegendeel. Het begint me mateloos te irriteren. Dat eerste dan. Hou gewoon je bek.
|
En Mema, je opleider kan ook juist op deze manier er nog een schepje boven op willem doen. Ik herken de bewoordingen.
|
Hoi, deze week 2 avonden gewerkt naast het lesgeven en zojuist mijn halve zaterdagmiddag gespendeerd aan toetsen en dictees nakijken en administratie daaromtrent bijwerken. 💪🏻💪🏻💪🏻
|
Directe collega is onzeker of onze baas haar werk wel apprecieert.
Ik denk van wel, maar is al maanden aan de gang dat ze daar onzeker over is. Ik probeer er zo weinig mogelijk moeite in te stoppen. En heuj, sinds vrijdag nieuwe bedrijfswagen. Eindelijk. :o |
Dankjullie wel allemaal :bloos:
Vandaag de opleider even aangesproken dat ik nogal een vervelend weekend hierdoor heb gehad en bang was dat ik 't niet ga halen. Hij schrok dat ik het zo had opgevat, was zeker niet benedenmaats. Had geen twijfel erover of ik het zou halen, anders had hij dat ook wel genoemd. Gaf aan dat hij vond dat ik bepaalde dingen niet kon benoemen en dat dat geen goede indruk maakt (dingen die wel standaard kennis zouden moeten zijn) en dat hij daarom adviseerde de exotische dingen wat te laten liggen en de basale shit te herhalen. LEKKER BEZIG HOOR MEMA BREIN. -o- |
https://nos.nl/artikel/2311030-rahii...r-moorden.html
Citaat:
|
Zoveel kansen ook. Bah.
|
Citaat:
|
Volgens mij ben ik ingepakt :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn eerste loon van bij mijn nieuwe werkgever binnen en het is aanzienlijk meer dan dat ik gewend ben :cool:
|
|
Citaat:
|
Jongens nog vijf nachten slapen :lisa: Met vlagen volledige paniek en hysterie en dan weer absurde zelfverzekerdheid *O*-O- We gaan het zien.
Om het nog wat makkelijker te maken heb ik een conflict met een staflid.:lisa: |
Oh nee! Waarom heb je een conflict?
|
Ertur zei het wel mooi.
Ze heeft halverwege het spel de regels opeens veranderd en wil niet begrijpen dat ik het daar niet mee eens ben. |
Black week bitches! Zonder Spaanse! :blood:
|
Ik ben zo moe :'(
|
Citaat:
Sterkte met de laatste dagen! |
Mijn teamleider heeft me verteld dat ik mijn werk verrassend goed deed. Ben ik nu blij dat het goed is gegaan, of teleurgesteld omdat het de andere keren blijkbaar slecht is gegaan? :think:
|
Óf je neemt het compliment aan en je besluit om je vanaf nu altijd zo in te zetten en maakt je er verder niet al te druk om?
|
lijkt me inderdaad wel wat handiger ja
|
Ik heb mijn eerste wanbetaalster :Bob:
|
Citaat:
Tevens genoemd (nadat bovenstaande geregeld was) dat ze echt iets heeft gezegd in het vorige gesprek wat ik onacceptabel vond. Daarop wist ze zich geen houding te geven. :o Daarna ben ik snel weggerend :lisa: |
Citaat:
knokploeg langs sturen (y) |
|
Citaat:
|
Citaat:
En.... Succes!!!! *O**O**O* |
Goed bezig Mema!
|
Compliment voor hoe snel in dingen oppak en dat ik me zo snel aanpas aan de nieuwe situatie :yeah:
|
Blijkbaar had ik afgelopen januari opslag gekregen, maar had m’n baas verzuimd me daarover te informeren, en ook niks geregeld met de afdeling salaris. Dus nu heb ik het nog nabetaald gekregen *O*
|
Citaat:
|
MEMAAAAAAAA HEB JE JE EXAMEN AL BEHAALD?
|
Dat weten we morgen rond zeuventien uur :herp:
|
21:30 notitie maak voor navraag :o
|
Spannend :o
|
welnee, dat komt helemaal goed :y mema is veel slimmer dan de gemiddelde dokter :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |