![]() |
Hoi NNN is niet gelukt :( #1940
:o
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten deadlock 96 Haller 58 Enilorac 56 JaapieEleven 55 Macrador 37 VeraIustitia 35 Jan Marijnissen 26 Little Phoebe 21 Holland Oates 18 Positive mind 15 Korreltjezout 11 zoef de haas 10 Regenboog 10 Ieke 10 Axel11 7 Bobbelkop 7 Okocha 6 Mema 4 Koekje 3 Fleming 3 WolterB 2 betercore 2 Not for Sale 2 Daantje_0705 2 windstil 1 Destruct! 1 Miekje* 1 hppa 1 Carn 1 |
wat is dat vies bitter zeg Haller
|
Sterkte ermee jongen!
|
Geen schande hoor, Haller.
|
Zeker wel schande. Seksverslaving is levensgevaarlijk.
|
Eigen ervaring?
|
Citaat:
|
Die lekkere Michelle van de Telegraaf heeft nu fix met een 14-jarige :(
|
wow wat een pedo
|
l0l
|
Hallo!
|
Hoi! Hoe gaat het
|
|
Hoe is het met jou destruct?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je het al begrijpen noemen?
|
Ik ben er heilig van overtuigd dat wij slechts een biologische computer zijn en dat er geen enkele reden is waarom een neuraal netwerk zoals die nu al bestaan, niet evengoed zouden kunnen zijn met wat extra rekencapaciteit of een langere periode van rekenen om eenzelfde of een beter resultaat neer te zetten.
We zijn mensen, dus alles wat we maken heeft onze imprint. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen eigenlijk realiseer ik me. Maar ik ben ook best stoned. Ik denk dat AI verder is dan je je realiseert, ik denk alleen dat we nu nog heel goed zijn in allemaal kleine radartjes zelfs al beter te laten zijn dan mensen, maar dat die rekenkracht simpelweg nog nooit in een totaalplaatje is gecombineerd en ik vermoed dat we daar best nog weleens onze vingers aan kunnen gaan branden. Definieer begrijpen. |
Jeroen, gefeliciteerd!
|
Citaat:
|
Naast de pietendiscussie is er nu ook een sintdiscussie. Een of andere Belgische filosoof zegt dat de mythe schadelijk is voor kinderen en het vertrouwen van kinderen in hun ouders schendt.
|
Schendt.
Maar euh, ik denk inderdaad dat liegen tegen kinderen niet zo verstandig is. Maar ik denk ook dat het niet zó schadelijk is. |
Ik weet wel dat ik mijn ouders een paar dagen niet wou zien toen ze het mij vertelde. :d Maar kinderen komen er wel overheen.
|
Ik krijg hommelbier voor mijn verjaardag :lief:
|
Huh? Homobier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog gefeliciteerd mocro d’or!
|
Ik vind dat ze het op een 8/9/10 jarige leeftijd kunnen zeggen want daarna word er al verwacht dat je er niet meer in geloofd!!!!
Maar de manier hoe je het zegt is ook belangrijk. |
Gefelicitaart macaronideur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Gefeliciteerd macrador en imqueer!
|
En ik ben weer beter ja Ieke! Misschien toch een reactie. :o En op dit moment is er lichamelijk ook weer vanalles aan de hand, dus het zal wel even te veel geweest ofzo. :o
En ja genoeg aan mijn hoofd idd, stress werkt helemaal niet mee... Nu wel lekker slapen! |
Citaat:
|
Ik vroeg toen ik 5/6 was of Sinterklaas echt was aan mijn ouders en toen ze antwoorden met "wat denk je zelf?" Wist ik het wel.
|
-O-Gefeli Belg!*O*
|
Mijn vriendinnetje, mijn popje, is dus speciaal naar de kapper geweest om er extra mooi uit te zien voor mijn verjaardag :bloos:
En ik heb een 'volwassen' leren portefeuille gekregen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik weet niet wat een liggende of een staande is :bloos:
|
Gaat ie dubbel aan de lange, of aan de korte zijde? :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liggend (over de korte kant vouwen) is schijnbaar voor heren, staand voor dames.
|
Deze kwam uit de herencollectie. Ik vind het nu niet duidelijk wat je bedoelt met dubbel over kant x.
Als de hoogte 10cm is en de breedte 30cm ofzo. Dan plooi je hem dubbel over die kant van 30 cm, dus dan is de plooi in de helft van die 30 cm en breng je korte kant naar korte kant. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |