![]() |
Spannend verhaal
Er was eens een jongen (Piet) op schoolkamp daar kwam hij een leuk meisje (Amber) tegen. Piet liep het hele kamp achter haar aan, ze gingen samen zwemen dus Piet zag Amber voor het eerst in bikini en dacht ah wat heeft ze toch een lekkere vagina en Amber zag voor het eerst piet in zijn zwembroek en dacht ah wat heeft hij toch een lekkere pik. Dat wisten ze niet van elkaar dus gingen ze weer apart omkleden Amber in de meisjes kleedkamer en Piet in de jongers kleedkamer . Maar Piet had nog een kans want het kamp was nog niet afgelopen . De laatste avond bij het kampvuur zat piet en amber naast elkaar hand in hand
Amber zegt tegen Piet ik moet eigenlijk naar het toilet Piet zegt geen probleem dan zij ik je zo Amber zegt nee en Piet loopt mee tot aan het hokje. Amber zegt ja maar je mag wel mee naar binnen Piet aarzelt geen moment en zegt en nu nou zegt amber kleed me maar uit Voordat Piet het wist stond hij naakt amber draait haar vagina naar piet en zegt steek je piemel er maar lekker hard er in |
Jij gaat echt nooit maar dan ook echt never nooit een vriendin krijgen.
|
Serieus gast, hoe oud ben je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het laat me volledig koud.
|
Ga lekker eens ergens anders trollen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Forumbaas naamzoek, verplaats dit draadje even naar Onzin. Kusje Haller
|
Citaat:
|
Niet zo flauw jongens. Ik ben wel benieuwd waar dit heen gaat, want blijkbaar kunnen deze mensen door kleren heen zien of iemands geslachtsdelen "lekker" zijn. Wat zou daar mee bedoeld worden? Daarnaast kan Amber haar vagina draaien. Hoe awesome is dat. Wellicht smeert ze er in het volgende deel brood mee. Of kan haar vagina een autoband vervangen.
|
Ik zou ook best door kleren heen willen kijken als er een mooie dame langs loopt. Deze gast is een genie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slanke vagina
|
Citaat:
|
Hoe zit een slanke vagina er uit? Dat vind ik nu een spannende vraag joh!
|
Citaat:
|
Ik haal de zoete! wie de zoute?
|
Citaat:
|
En hoe zie je dat door de kleding heen?
|
Citaat:
|
Dat is de toekomst
|
Dit gaat nergens over
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet maar minder tijd met je fantasie omgaan. Het heeft een slechte invloed op je
|
Als je het vervolg wil weten moet je even een privébericht sturen
|
Citaat:
|
Ik heb het al veranderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ja dat zei je al. Maar dat is juist het mooie van quoten! Het gaat nu niet meer weg :evil:
|
Echt wel
|
Nou ja, tenzij de berichten worden verwijderd (met ons citaat van jouw bericht) blijft het er staan
|
Stelletje moraalridders hier. Iieeeeeh, een fantasie die niet kan, iiieeeeh, die jongen is niet goed bij zijn hoofd, iiieeeehhh :rolleyes:
|
Citaat:
|
Je bent zelf niet goed bij je hoofd
|
#doeslief
|
Citaat:
|
Alhoewel ik ook moest lachen om de draaiende vagina ben ik met loezzel, laat die jongen lekker fantaseren
|
Geef meer verhalen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |