![]() |
waar denken meisjes aan bij......
Het vingeren??
|
Dat ligt eraan of de persoon die het doet ook daadwerkelijk weet wat ie doet ipv een beetje rondwroeten.
|
Gezien deze topic lijkt het me waarschijnlijk dat hij bedoelt waar je aan denkt terwijl je jezelf vingert.
|
Citaat:
|
wil je dat serieus weten?? :D
"Vroeger" (damn dat klinkt raar :D), nou "eerst" dacht ik nooit ergens aan eigenlijk....was ik gewoon bezig met het gevoel enzo. Pas dit jaar ofzo heb ik ontdekt dat je ook ergens aan kan denken :D Toen ik een vriendje had dacht ik nog weleens aan hem. Maar verder vind ik het niet zo boeiend om aan jongens te denken. Dat was het zo'n beetje :D *houdt haar mond en gaat het andere topic ff lezen* :p |
Citaat:
Gekkie ben jij niet over je eigen fantasien praten Rare man:D |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben wel hetero en als mijn ex naast me lag vond ik het wel opwindend maar om eraan te denken vind ik niks aan. Ik speel gewoon een geil verhaaltje af in mijn hoofdje:D |
:eek:
|
Citaat:
|
Ik vinger mezelf nooit, heb ik een vriend voor
|
'k weet nie waar 'k aan denk... meestal aan me vriend.. en als die bij me is zegtie dat 'k moet denken dat 'n meisje 't doet.... :o best opwindend....
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb het een keertje geprobeerd paar jaar geleden en ik vond er niets aan... Er bestaan ook meiden die niet aan zelfbevrediging doen |
Doe'k niet aan, Doet me lieve vriendje Maurice :)
En die kan't goed... :D Loes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar nu wil ze niet meer
|
Citaat:
'k vind 't nog steeds opwindend idee hoor :o |
aan roggebrood
|
meergranenpap
|
Citaat:
|
Oh, jongens die op jongens vallen wil je niets van horen, maar meisjes die op meisjes vallen weer wel....?
Heb het idee dat het hier toch een beetje gaat om iemand die leuke ideeen zoekt... |
Citaat:
Gewoon aan iets opwindends of helemaal nergens aan. |
Citaat:
|
Aan vanalles en nogwat.. van de-jongen-met-de-mooie-ogen tot en met naaktzwemmen met een orgie aan andere meisjes.
Maar meestal denk ik gewoon aan blikjes vis. |
Citaat:
|
toen ik nog een vriend had deed ik het nooit, nu wel soms dan weet ik eigelijk niet waar ik aan denk.. verschillend meestal
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |